dinsdag 18 september 2012

Hartjes

Hallo,

Het lijkt erop dat de problemen bij blogger zijn opgelost want mijn blog is weer in de lucht.
Sinds afgelopen donderdag was mijn blog geblokkeerd.
Hopelijk is het nu helemaal opgelost i keep my fingers crossed.

Ik heb al heel veel leuke reacties gehad op mijn old english rose blanket dank je wel!
Ben nu bezig met een bijpassend kussen. De eerste negen squares zijn nu bijna klaar.

Ik wordt altijd heel vrolijk van hartjes haken, heb nu deze leuke tassenhangers gehaakt.





Het patroon kun je hier vinden.

Liefs Berber



2 opmerkingen:

  1. Ik word er ook vrolijk van, helemaal als je nu naar buiten kijkt!!
    Ik heb trouwens een nieuwe tas, ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe tashanger ;D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...