zaterdag 8 september 2012

Tea and cupcakes

Hallo,

Nu ik weer eens op kilo's moet letten drink ik veel meer thee en dan voornamelijk green chai of  black chai van yogi tea. Heerlijk kan er zo een pot van op..
Vond mijn eigen theepot een beetje saai, dus heb er deze tea cozy omheen gehaakt.
Hiervoor heb ik restjes Catania gebruikt en ik heb het gehaakt met haaknaald nummer 3. Maar ja er moesten dan natuurlijk ook maar een paar bijpassende onderzetters bij om het geheel compleet te maken.





Ben echt heel blij met het resultaat!!




Omdat mijn oudste dochter in de vakantie jarig was mocht ze nog trakteren op de peuterspeelzaal
ta-daahhhh



En ze smaakten natuurlijk heerlijk!!!!




Alle granny's zijn geblocked nou hoop ik dat ik ze dit weekend aan elkaar kan zetten.
Randje er erom heen en klaar.

Goed weekend allemaal!!!
Liefs Berber

2 opmerkingen:

  1. Een heel leuke theemuts vind ik en toffe kleurtjes, echt fris. Ik zie dat je nieuw bent in blogland, dus kan je nog wel een lid gebruiken. Zelf ben ik ook redelijk nieuw, ga gerust eens kijken op mijn blog: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be/. Misschien kan je je ook bij lid maken dan? Doe zo voort, ik blijf je zeker volgen! groetjes rita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...