donderdag 18 oktober 2012

collen, collen en nog meer collen

Hallo,

Ik had van verscheidene het verzoek gekregen of ik een col voor ze wou haken.
Dus zo gezegd zo gedaan, ik heb er ook nog eentje voor mezelf gehaakt maar daar moet ik nog
foto's van maken die houden jullie nog van mij tegoed.

Een zalmroze


 
 
Twee grijzen
 
 
 
Een oud roze
 
 
 
 
Een donkere bruine
 
 
 
 
Een lekkere warme wintercol in antraciet
 
 
 
De antraciet kleurige col heb ik gehaakt met Roma Big van scheepjes en met haaknaald nummer 10.
De overige collen zijn gehaakt met paris van drops en haaknaald nummer 5.
 
En na al die collen had ik wel wat lekkers verdient dacht ik zo.
Ik heb dus een lekkere boerencake gebakken daar waren de dametjes
ook wel weer heel erg blij mee.
 
 
 
Liefs Berber 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Jij hebt echt je best gedaan om collen te maken. Ze zijn prachtig, alleen zou ik ze breien ipv haken. De kleuren zijn ook mijn ding. En die cake heb je nu echt wel verdiend. Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie collen!mag ik eens vragen welke steek/haakpatroon je hiervoor hebt gebruikt?

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    en ehhh je hebt een leuk blog,dus ook weer een volger!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collen!!! En ook die kleuren, super.
    Ik ben ook benieuwd welk haakpatroon je hebt gebruikt.

    Ik heb mij ook aangemeld voor je blog :)

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel!! Als ik volgende week tijd heb zal ik het patroon eens uitschrijven.

    Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...