maandag 8 oktober 2012

Gehaakte pompoentjes

Hallo,

Bij de herfts horen toch echt pompoenen.
Op internet kwam ik dit schattige patroontje tegen ( klik hier ) .
Heb dit weekend twee gehaakt.

 
 
 
 
 
Ik heb ze in mijn tak gehangen.
 
Ook heb ik dit weekend deze hele leuke bedels en kralen gekocht.
 
 
 
Nu alleen nog even gaan bedenken wat ik ermee zal doen, ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!!
 
Nou ga ik snel weer verder met het haken van collen en de voorbereidingen voor het Krea Kafee maar hier over later meer.
 
 
Liefs Berber
  

3 opmerkingen:

  1. ben heel benieuwd wat je met de kralen gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief die pompoentjes in de takken. Staat erg gezellig.
    Ook ik ben benieuwd wat je van de kralen gaat maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief die pompoentjes....met de kralen mmmm ketting of een kraal onderaan een hart haaksel ?

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...