maandag 15 oktober 2012

Krea Kafee

Hallo,

Ik vertelde in mijn vorige post ( hier ) dat ik nog dingen moest voorbereiden voor het Krea Kafee
dat vind ik wel zo leuk dat ik daar wel iets meer over wil vertellen.
Elke tweede zaterdag van de maand organiseer ik met een groepje meiden het Krea Kafee.
We hebben elke keer een ander thema met de bedoeling om iets leuks te maken.
Lekker te kletsen over je hobby onder het genot van een kopje koffie of thee.
Maar er is ook ruimte om je eigen hobby mee te nemen.
Afgelopen zaterdag konden ze onder andere een zeepketting maken.



Tevens zijn er verschillende doe-het-zelf pakketjes te koop om thuis lekker verder te frobelen of om daar te maken. Alles is eigenlijk mogelijk.
Het thema voor november is  Doe leuk met je oude meuk.
We hebben alvast wat voorbeelden gemaakt.

Etagere en een kandelaar.



 
 
Thuis heb ik de kaarsjes voorbereid dat had ik nog nooit gedaan en het leek me wel heel leuk. Ik was alleen even vergeten om alles in de keuken goed af te dekken en dat is zeker aan te raden, bij mij ging het niet helemaal goed en kaarsvet is lastig schoonmaken weet ik nu.
 
 
 
 
Liefs Berber


2 opmerkingen:

  1. Leuke zeepketting ;-) het was weer gezellig!
    Nu oude meuk bij elkaar zoeken voor de volgende keer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ideeën Berber, zeker met het oude servies om dat nog te gebruiken om kaarsen in te maken, krijgen ze weer een tweede leven. En ook de zeepketting is altijd een tof cadeautje. Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...