vrijdag 5 oktober 2012

Old english rose cushion

Hallo,

Vandaag heb ik de kussenhoes afgemaakt. Zou het eigenlijk gisteravond al doen maar toen kwam het er niet van omdat ik mijn vingers had gebrand aan een gloeiend hete pan dom dom dom. Zat echt veel meer werk in dan ik had verwacht. Maar het resultaat mag er wezen.
Hij staat vast prachtig bij de deken ( zie mijn vorige post )

De voorkant:



 

En de achterkant:





Het maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit wat nou de voorkant of de achterkant is.
Het is meer het idee en ik heb er gelijk maar een paar bijpassende onderzetters bijgemaakt.







Een heel goed weekend.


Liefs Berber

3 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke kussen en super mooi patroon en kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar kan ik het patroon van die leuke onderzetters vinden?
    Ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...