maandag 29 oktober 2012

Sjaaltjes en mutsjes

De sjaals voor de dametjes zijn klaar heb er gelijk maar even bijpassende mutsjes bij gehaakt
kon het toch weer niet laten. Heb graag dat alles bij elkaar past. De foto's zijn niet zo heel goed gelukt. Vind het soms best lastig om mijn haaksels mooi op de foto te zetten. Heb vaak dat het overbelicht is en dan komen de kleuren helemaal niet mooi uit. Beetje jammer vind ik dat en heel frustrerend!! Maar goed dit vond ik dan wel weer de mooiste.

Deze zijn voor mijn jongste dochter.





En dit setje is voor mijn oudste dochter.



Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. wowwww beide sets vind ik enorm mooi, en wat zullen de meiskes er heerlijk warmpies bij lopen en een hoop ogen die denken ....heej dat wil ik ook ha ha
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Berber, ik wou dat ik je dochter was dan kreeg ik ook zo'n toffe flashy sjaal en muts :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are so pretty! I love the colors. :-) Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou heel graag het patroon willen van de mutsjes en sjaals, ik vind ze zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...