maandag 5 november 2012

Armbandjes

Ik heb een druk haakweekje voor de boeg. Probeer in ieder geval een paar bestellingen af te maken en zal ook eindelijk de tweede old rose english blanket afmaken. Dan ruimt het lekker op. En dan is het zaterdag weer tijd voor het tweede Krea Kafee van dit seizoen waar we allemaal leuke dingen gaan maken van oud servies. Gelukkig heb ik de voorbereidingen daarvoor al bijna klaar.

Ik heb vorige week deze armbandjes gemaakt. En heb de bedeltjes gebruikt die ik een tijdje terug heb gekocht. Zijn ze niet schattig.








Ben afgelopen zondag ook nog met mijn moeder naar KreaDoe geweest.
Heb zoveel leuke ideeen opgedaan en leuke dingetjes gekocht waaronder deze mooie okergele bollen wol en een breivork. Kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan.




Liefs Berber

1 opmerking:

  1. Toffe armbanden Berber, ze zijn allemaal even mooi en met die bedeltjes maakt het net iets apart elke keer. Gelukkig was ik niet op de krea doe want ik kan bijna zelf een winkeltje beginnen met mijn voorraad wol denk ik :) Ik kan nooit weerstaan als ik ergens mooie wol zie. En dan al die nieuwe ideeën die wil ik dan allemaal uitproberen. Ik wacht met spanning op wat je met die mooie okerkleur gaat maken, een echte herfstkleur. Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...