dinsdag 13 november 2012

druk,druk,druk

Zo even een kleine update van mij. Het is allemaal wat druk op dit moment maar dat maakt het er niet minder leuk om. Afgelopen zaterdag was er weer een Krea Kafee waar ik deze hele leuke kandelaar/etagere heb gemaakt. In het bovenste kopje kan een waxinelichtje, staat wel heel knus. Heb hem nog maar wat versierd met lintjes en een gehaakt hartje en hij staat op mijn rond gehaakte kleedje van zpagetti.



En gister heb ik voor het eerst een workshop zpagetti haken gegeven. Vond het best wel spannend maar alles is super goed gegaan. De dames hebben een begin van een kussenhoes gehaakt. Het was heel gezellig en iedereen was ook heel enthousiast.



Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. Hey Berber, goed dat je zpagetti cursus zo goed is meegevallen, het is toch spannend de eerste keer denk ik. Dit zou ik ook graag willen doen: een breicursus geven, maar tot nu toe heb ik nog niemand die me vraagt, spijtig. Maar in het clubje kan ik me toch al aardig uitleven :).
    Je étagère ziet er ook goed uit, zo zie je maar, je kan alles een 2e leven geven!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww berber crea bea....dat heb je even mooi gemaakt zeg ♥ staat reuze gezellig!!!!! en wat leuk om dat te geven ( en spannend hihi)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk en creatief kado,vinden ze altijd leuk,ik heb ook eens ooit zo'n zelf gemaakte etagere met serviesgoed gemaakt en die lekker gevuld gegeven,ze vond het geweldig!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cursus was zeker een succes, voor herhaling vatbaar! Zulke mooie kleuren, zo lastig als je niet kan kiezen ;-) dus het 1e kussen schiet al aardig op, straks nr. 2 er achter aan :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...