zondag 18 november 2012

Lief klein pietje

Ik vind het zo leuk dat mijn blog deze week in de spotlight staat bij annemarie's haakblog . En heel er bedankt voor al die leuke reacties op mijn col. Kreeg ook al een paar keer de vraag of ik het patroon met jullie wou delen. Het is mijn eigen patroon dus als ik binnenkort eens tijd heb zal ik het eens uitgaan schrijven.

Het herfstspul kon wel weer uit mijn takken vond ik zo en omdat sinterklaas nu weer in het land is heb ik deze twee schattige pietjes gehaakt. Sinterklaas en  Amerigo zijn nog in de maak. Daar zal ik in de loop van de week wel een foto van maken.



Liefs Berber

2 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk dat je zo in de spotlights staat!!

    wat een knappe pietjes heb je ook gemaakt zeg
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pieten, berber, om helemaal in de sfeer van sinterklaas te komen zou ik zeggen. Heel goed gelukt!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...