zaterdag 1 december 2012

Kerstballen, engeltjes en nog veel meer.

Alle voorbereidingen voor sinterklaas zijn gelukkig klaar. We vieren het morgen met mijn ouders en mijn zusje en haar vriend. Gisteravond heb ik het met vriendinnen gevierd en ik ben lekker verwend. Heb mooie kaarsjes gekregen, handschoenen, kraaltjes en bedeltjes. Maar ik heb deze week heel wat afgehaakt . Ik ben nu bijna klaar met de kerstballen nog twee te gaan. En ik heb tussendoor ook nog drie rudolfs gehaakt.


 

Ik heb ook nog deze schattige engeltjes gehaakt 6 stuks in totaal en 1 grotere van zpagetti.




En deze windlichten heb ik  omhaakt met zpagetti.



Volgende week nog sterretjes en nog een paar rudolfs. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen.
Goed weekend allemaal!!!

Liefs Berber


3 opmerkingen:

  1. wat gezellig zo allemaal!dat wordt een 'warme'kerst!

    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enorme mooie spulletjes heb je allemaal weer gehaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat hard Berber, zoveel spullen al gemaakt, ik loop achter :) en moet dringend aan de slag blijkbaar! Maar jij hebt hele mooie dingetjes gemaakt, allemaal even leuk!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...