woensdag 12 december 2012

Kransen

Ik heb het huis versierd met twee mooie kerstkransen.
Een vriendin van mij gaf afgelopen maandag een workshop met vilt en daar heb ik deze leuke krans gemaakt. Ze had heel mooi glittervilt dat maakt het dan wel weer helemaal af. Klik hier om naar haar online fotoalbum te gaan.


Geïnspireerd door het fröbelen met vilt heb ik ook nog dit gingerbread mannetje en vrouwtje gemaakt.


En deze krans heb ik gisteravond met mijn moeder in elkaar gezet. Andere jaren gingen we altijd een kerststukje maken met de personeelsvereniging van mijn moeder haar werk. Maar we vonden het beide niet zo heel leuk dit jaar dus we zijn zelf aan de slag gegaan en zie hieronder het resultaat.




Oja en ik heb ook nog de 3e CAL van sascha gehaakt. Wil je ook een van haar patroontjes haken?
Hier is een linkje naar haar blog het is zeker de moeite waard om eens te bekijken.


En je kan nog tot vrijdag meedoen met mijn give away. Zie hier voor de link.
Zo dat was het wel weer even.


Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. Jij bent weer heerlijk in de weer geweest, berber, heel mooie kransen, zeker die vilten! Ook je gehaakte cal van sascha is geslaagd. Om maar te zwijgen van de gingerbread mannetjes, die zou ik zo komen stelen voor mijn boom.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so sweet... I haven't seen gingerbread as husband and wife.

    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat mooi allemaal wat je hebt gemaakt zeg!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...