donderdag 27 december 2012

Rommelmarktvondsten

De kerstdagen zijn weer over hebben jullie ook zo genoten??. Eerste kerstdag zijn we naar mijn ouders geweest. Mijn zusje had overheerlijk gekookt. En gister ben ik met mijn schoonmoeder naar het FEC in Leeuwarden geweest daar was een grote rommelmarkt. Heerlijk neuzen tussen al die oude spulletjes. Ik heb daar onder andere deze vaas gekocht. Geloof dat ik zaterdag maar even naar de markt moet voor een groot bos bloemen.



En deze ouderwetse dekschalen met bijpassende schaaltjes.


Ook zag ik op verschillende blogs al hele leuke dingen met strijkkraaltjes voorbij komen.
We zijn zelf ook maar eens aan de slag gegaan. Wel grappig om te doen.



Liefs Berber

5 opmerkingen:

  1. geslaagde feestdagen dus heerlijk

    nou die vaas verdiend een prachtige bos bloemen, je bent goed geslaagd hoor

    en die strijkkralen zie ik her en der voor bij vliegen ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt geluk met de feestdagen, hier zijn momenteel geen rommelmarkten want ook wij doen dat graag! Je hebt hele leuke dekschalen gevonden, daar ben ik echt jaloers op.
    Geniet ervan Berber en haal je die bos bloemen maar zou ik zeggen.
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingetjes hebben jullie gemaakt met strijkkralen,en mooie rommelmarktspulletjes,je gaat er meestal heen met ik ga gewoon kijken maar ja neem je toch weer wat mee, doen wij hier in ieder geval wel ha ha,

    fijn weekend verder,mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ging er ook niet echt heen met een doel maar dan zie je toch allemaal weer leuke dingen

      Groetjes Berber

      Verwijderen
  4. Ook creatief geweest met strijkkralen! Ik van de week ook al. Eveneens uiltjes gemaakt, ijststerren en nog wat leuke vosjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...