woensdag 19 december 2012

Uiltjes

Ik heb deze twee schattige babyuiltjes gehaakt.


Nu weet ik alleen nog niet zo goed wat ik er van zal maken, of het worden hangers voor aan mijn tak maar ik kan er ook sleutelhangers van maken. Voorlopig liggen ze nog maar even lekker tussen de chocolaatjes.

Ik had een give away gewonnen op het blog van Vera. Gister kwam er een mooie envelop met deze prachtige kerstkaarten. Heel erg bedankt hiervoor.



Bij haar zag ik ook het idee voor deze gepimpte waxinelichtjes en ik bedacht dat ik zelf ook nog van dat tape had liggen. Super leuk en heel makkelijk om te doen!





Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. Leuke uiltjes heb je gemaakt Berber! Ik vind ze ook altijd weer leuk om telkens opnieuw te maken tussenin.
    Leuke give away heb je gekregen!
    En ook het ideetje met de theelichtjes is tof :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefelies met je gewonnen give away...prachtig is het ..en ja leuk he die waxine lichtjes zo te bewerken

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve uiltjes, zie ze her en der in kerstbomen hangen, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...