vrijdag 14 december 2012

Uitslag give away!!!

Zo vandaag de uitslag van de give away!!! Zijn jullie al nieuwsgierig...
Er waren 15 aanmeldingen dat vind ik niet slecht zo voor de eerste keer.
Heb al jullie namen op een briefje geschreven. Die in een schaal gedaan en mijn oudste dochter heeft daar de twee winnaars uit getrokken.



En dan nu de uitslag!!

Het rode setje gaat naar: Mariel van het blog Dimes and Quarters 



En het witte setje gaat naar: mingle-mangle van het blog mingle-mangle-crochet




Als jullie je adresgegevens willen mailen naar info@metsmaakgehaakt.nl dan zorg ik dat de setjes dit weekend nog jullie kant op gaan.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen en voor het volgen van mijn blog.
En voor degene die niet gewonnen hebben niet getreurd er komt binnenkort weer een give away!

Liefs Berber




6 opmerkingen:

  1. helaas ik zit er niet bij maar gelukkig komt er een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
    De winnaars gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah jammer, maar je kan niet altijd winnen. En wel gek om mijn naam zo op een briefje te zien staan. De winnaars gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve berber dank je wel voor deze gegeven mooie kans
    en natuurlijk de winnaars van harte gefelies en veel plezier ermee
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars gefeliciteerd!! Berber, kijk je even bij het laatste bericht op mijn blog? ;) liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje teleurgesteld dat ik niet gewonnen heb, maar toch gefeliciteerd voor de gelukkigen! Het is ze gegund. En ik duim voor de volgende keer te winnen...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig dat we hebben gewonnen, heb het adres doorgemailt,hoop dat het is goedgegaan?1

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...