vrijdag 25 januari 2013

And the winner is............

De uitslag van de give away.
Ik wil als eerste iedereen bedanken voor alle lieve
en leuke reacties en natuurlijk voor het meedoen.
En alle nieuwe volgers welkom!!!
Er waren 31 deelnemers.
 
Alle namen in een schaaltje gedaan.

 

En Ta dah

 
 
De winnaar is Felisa van het blog: iedere dag een draadje
Gefeliciteerd!!!
Zou je je adres willen mailen
dan zorg ik dat het zo snel mogelijk jou kant op komt. 
 
En voor iedereen die niet gewonnen
heeft niet getreurd ik bedenk wel weer eens eentje.
 
Liefs Berber

11 opmerkingen:

  1. Felisa van harte gefeliess
    Fijn weekend Berber
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mooie give-away. leuk Berber, ik kijk uit naar je volgende give away.
    ik heb nu een give away, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. felisa van harte feliesssssssssssssssssssssssssssssssssss

    dank je wel voor de gegeven kans, en nu vergat ik het gister te vragen...heb je een prachtige nieuwe achtergrond??

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb een nieuwe achtergrond. Vond het andere een beetje saai.

      Verwijderen
  4. Ik ben helemaal verrast!! Wat leuk, ik heb gewonnen!! Dank je wel, Berber, ik stuur je mijn adresgegevens....

    Groetjes Felisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Felisa.
    En wat heb je de papiertjes in een leuk schaaltje Berber, met die schaatsjes! top!
    Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...