woensdag 16 januari 2013

Brrrrrr winter

Hier een paar mooie plaatjes uit Friesland. Bij ons is eigenlijk geen sneeuw gevallen
die paar vlokjes zijn wel te verwaarlozen. Maar daar en tegen is het ijs
dus wel hartstikke mooi.
We hebben voor onze oudste dochter
een paar schaatsjes gekocht.
Ze vind het prachtig.


 
Ik heb ook nog wat gehaakt de afgelopen dagen
niet heel veel want ik kreeg voor de tweede
keer in anderhalve week tijd buikgriep.
Maar dit setje geef ik nu weg op Facebook.


Liefs Berber

6 opmerkingen:

  1. Zou zo met je willen ruilen....geen pak sneeuw en wel schaatsen X En heb je gelijk even opgezocht op facebook, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben daar en tegen wel sneeuw. Maar schaatsen is ook fijn.
    (ik mag het niet meer met mijn rug, maar het kriebelt altijd wel) Je hebt mooie dingen gehaakt ondanks de buikgriep, helaas heb ik geen facebook. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij klunen hier door een dik pak sneeuw naar school :)
    Leuk setje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spoedig herstel Berber, niet zo leuk buikgriep!
    Maar wel hele mooie foto's heb je gemaakt. En je hebt weer allerlei moois gehaakt ondanks het griepje :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar heb je geschaats? Het ziet eruit als Rypsttjerk. Daar kan je idd heel goed schaatsen en is er erg leuk. Helaas zijn mijn dochters dit weekend niet bij me anders was ik met ze naar het Leeuwarder bos gegaan om te schaatsen.
    fijn Schaatsweekend, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit is in Ryperkerk. Mijn man staat daar met koek en zopie.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...