donderdag 3 januari 2013

Gehaakte applicaties

Een nieuw jaar om weer allemaal
leuke dingen te gaan maken.
 
En bij een nieuw jaar horen natuurlijk
goede voornemens.
Die van mij zijn toch echt om eerst wat
af te maken voordat ik aan wat nieuws begin.
Anders heb ik weer een tas vol met onafgemaakte haakwerkjes.
En stiekem wil ik dit jaar toch wel
een paar kilo's afvallen.
Ben gisteravond al naar de sportschool geweest
dus het begin is er!
 
Ik heb deze schattige gehaakte applicaties gemaakt.
Misschien wel leuk voor in de webshop dacht ik zo.



 
 
Liefs Berber
 


7 opmerkingen:

  1. succes met je voornemens berber ☺, je applictie's zien er schitterend uit ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooier applicaties Berber!Ik heb ook de voornemens om af te vallen,ben echt teveel aangekomen(7 kilo!!!)dit jaar:-(,moet er ECHT nu toch maar eens aan gaan werken,ik werk in een sportcentrum,dus morgen na mijn werk maar even een uur de loopband op of zo;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lief allemaal! Heel veel succes met je goede voornemens.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...