vrijdag 4 januari 2013

Give Away

Ik heb weer een nieuwe give away bedacht.
Had al eerder een foto op Facebook  gezet en veel mensen vonden dit wel leuk
dus ik dacht dat dit dan wel leuk was om weg te geven!

Ik heb een beursje gehaakt met een bijpassende tassenhanger.

 
Maar hoe doe je mee??
- Laat hieronder een reactie achter
- Volger mag maar hoeft niet. Alhoewel ik dat wel leuk zou vinden.
- Zou het ook leuk vinden als je een linkje zou plaatsen maar kan dit niet dan is dat geen probleem.
 
 
Op vrijdag 25 januari maak ik de winnaar bekend!!!
 
Liefs Berber

39 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje zeg. Volger ben ik al. ik zal het ook op mijn blog vermelden. En ik doe dus graag mee aan je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom hier via jojo terecht. Wat een leuke dingen maak je! Ben maar gelijk volger geworden en waag ik gelijk een kansje voor jou super leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei wat leuk ik ga volger worden en plaats een link op mijn blog. Ik doe graag mee.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Berber

    Eerst nog de beste wensen voor 2013.
    Graag wil ik een gokje wagen voor het prachtige setje.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een leuke give away! Ik wil graag meedoen.....

    Groetjes Felisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik doe mee! Ga nu een linkje plaatsen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Vera de Gries ben ik op je blog terecht gekomen. Leuk hoor wat je allemaal maakt! Ik doe graag mee.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Wat een leuk beursje met tashanger heb je gemaakt! Ik wil dan ook graag meedoen met de give away.

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeiii helemaal mijn kleuren wat leuk en lief dat je hier een give away van maakt. X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe niet mee aan je give away,maar wil wel even zeggen dat het een prachtig setje is!(gebruik dat zelf toch niet hoogstwaarschijnlijk en alleen voor de 'heb'vind ik dan zonde,gun het dan liever een ander!)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk doe ik mee, leuk hoor al die weggevertjes, fijne weekend
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heeej berber wat ontzettend leuk en prachtig zeg....gister avond had ik hier al gekeken en ik zag het plaatje niet :-(, ik denk vandaag maar eens kijken heb ik nog steeds hetzelfde, nu heb ik de foto maar bij geniet ieder moment van vera weggekaapt hihihi en doe ik gezellig hier mee

    ik plaats zo gelijk even een linkie

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mocht je zin hebben ik heb er ook weer ene lopen hihi tm 2 febr

      Verwijderen
    2. Hoi Jenneke,

      Ik doe al mee!! Had ook al een linkje op mijn blog geplaatst.

      Verwijderen
  13. Hoi, ik doe zeker mee. Echt mooi wat jij maakt. Ben zelf ook bezig met blog aan het opstarten maar heb moeite om de foto's erop te zetten.

    Groetjes Handwerkmiep, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Berber, ik weet niet wat er mis is, maar ik kan je foto niet zien.
    Desondanks wil ik toch wel meedoen aan de give away.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd ik zie de foto wel. Maar leuk dat je mee doet

      Verwijderen
  15. 1ste:de beste wensen voor 2013,en ik doe graag mee voor deze weg geef actie ,erg leuk beursje met tassenhanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt ! Maar ik doe ook niet mee, ik heb de laatste maanden al behoorlijk veel geluk gehad met give-away's, en net zoals Angeline zou ik het waarschijnlijk niet zo vaak gebruiken, wat natuurlijk heel jammer zou zijn. Dus veel succes voor de anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor, ik doe graag mee. Volger ben ik onlangs geworden en ik zal een linkje plaatsen op mijn blog. Bedankt dat je een linkje hebt geplaatst van mijn give away. Lieve groet, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig setje! Net iets voor mijn dochter. Ik doe graag mee en word ook volger. Je weblog is de moeite waard om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een nieuwe volger!
    Graag doe ik mee met je leuke give-away!
    Ik zal je link plaatsen op mijn blog, http://haakmaatje.blogspot.nl/

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een nieuwe volger en iemand die graag meedoet met jou gewelidige give away!

    Groetjes Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mag ik ook mee doen want ik vind het zo,n lief setje groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer een leuke blog ontdekt :) En ik doe graag mee aan je give away :)

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Berber, wat een leuke en praktische give away heb jij. Ik doe graag mee. Ik kwam toevallig op jouw site terecht en ik vind het leuk je te gaan volgen en natuurlijk plaats ik een link. Vind je het leuk om ook eens bij mij te komen kijken, het mag eens maar ook vaker, welkom!

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Berber
    Ben hier via me zus Jenneke
    Leuke give away actie, en ik doe heel graag mee.
    Heb zelf geen blog,maar ga je even linken op mijn FB pagina.
    Groetjes van Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I really like, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee met deze give-away. Leuk!! Ik heb (nog??) geen blog dus kan je link niet plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Very cute! I'd love to win it. :-) Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I shared it on pinterest and will do so on fb as well! :-) Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattig portemoneetje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach wat jammer ontdek je site net buiten de tijd... Toch even zeggen dat je erg leuke dingen maakt, haakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...