donderdag 10 januari 2013

Nog meer vogeltjes

Ik had mezelf getrakteerd op het
 boekje Amigurumi forest & friends.
Hier staan zoveel leuke patronen in.
 Vind die paddenstoelen echt helemaal geweldig
en dan vooral die hele grote.
Dat wordt mijn herfstproject!!
Deze vogeltjes heb ik nu gemaakt.
 



Ze hebben een mooie plekje gekregen
in mijn steigerhoutenkastje.
Die mijn man zelf heeft gemaakt.
Zo zijn ze tenminste nog even veilig voor de
grijpgrage handjes van mijn jongste dochter.
 
 
Liefs Berber

 

6 opmerkingen:

  1. ze zijn enorm MOOI - LIEF - PRACHTIG

    ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze...en wat een gaaf boekje he??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vogeltjes Berber, ze staan heel leuk in dat kastje!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...