dinsdag 8 januari 2013

Uiltjes

Ik heb niet zo heel veel gehaakt de afgelopen dagen.
Heb nog een paar dingetjes afgemaakt
Maar daar moet ik nog foto's van maken
dus dat komt later.
Hopelijk kan ik dan ook weer gewoon foto's uploaden
via blogger ipv om ze met een omweg te posten.
 
Heb het hele weekend ziek op bed en de bank gelegen,
en had vrij weinig zin om ook maar iets te doen.
Gelukkig gaat het nu weer beter.
 Wel had ik laatst al eens deze uiltjes gehaakt.
En die wou ik jullie toch nog even laten zien.
Voor degene die de foto niet kunnen zien
Hier is een linkje naar mijn facebookpagina
daar zijn ze ook op te bewonderen.


 
Liefs Berber

7 opmerkingen:

  1. vind het zo vervelend ik zie alleen een wit vlak :-)maar weet zeker dat het er kei gaaf uitziet.....de foto's hiernaast van give away's die zie ik wel

    lieve groet jenneke ( maar ik had het pas ook al bij jou, baal dr zo van)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd ik zie de foto wel gewoon. Zet in het bericht wel even een linkje naar facebook als je wil kan je ze dan nog even bewonderen :)

      Verwijderen
    2. ik ben vandaag ff terug gekomen en nou zie ik het weer wel, krijg nou toch wat

      PRACHTIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

      Verwijderen
  2. Ik vind het zo grappig dat jij via Jenneke op mijn blog terecht komt en ik dus ook op die van jou en zo breiden we onze blogwereld weer lekker uit :-)
    Ik zie ook geen foto trouwens. Groet van Sylvia (Zaanse Zolder)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook wel grappig. Als het goed is is de foto nu wel te zien groetjes berber

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...