woensdag 30 januari 2013

Veel te veel pasjes

Verzamelen jullie ook
allemaal pasjes en
kortingskaarten
van weet ik veel
 hoeveel winkels.
Ik dus wel het nadeel
daarvan is dat ik ze ook niet
weg wil gooien
met als gevolg een
uitpuilende portemonnee.
 
Nu heb ik hiervoor maar
eens een hoesje gehaakt.
Hier maar alle pasjes
ingedaan die ik niet
wekelijks gebruik.
Scheelt weer een hoop gezoek.
 

 
 
 


Het patroontje hiervan
moet ik nog even uitschrijven
maar ik zal het in de loop van deze
week op mijn blog plaatsen.
 
 
Liefs Berber
 
 

 





8 opmerkingen:

  1. Wat slim en wat een gezelligheid in een tas! Moet je niet steeds van tas wisselen zoals ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Berber heel slim van je gedaan, en ook nog eens een sierraad om je pasjes heen.
    Love it
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee... ik heb ook een hoesje voor mijn buskaart apart want die was ik altijd kwijt. ;) Heel mooi en lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee Berber, ik heb ooit in stof zo'n Hoesje gemaakt!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woww berber HEEL slim van je .....en wat heb je er een mooi iets van gemaakt zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed idee, ik wil zoiets maken voor mijn ov-chipkaart :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...