donderdag 14 februari 2013

Give away

Ik vind dat het wel weer eens
tijd word voor een give away.

 
 
Deze keer kan je kans maken op:
 
Een gehaakt hart
Retro kaartjes
Blokje met allemaal mooie papiertjes
Bedank kaartjes die ik zelf gestempeld heb.
 
Hoe kan je mee doen:
 .
Laat hieronder een berichtje achter.
Volger mag maar hoeft niet ( ik zou het wel leuk vinden )
En een linkje op je blog of facebook is natuurlijk
ook altijd leuk!
 
Op de verjaardag van mijn man
14 maart maak ik de winnaar bekend!
 
Liefs Berber


57 opmerkingen:

  1. Jaaa ik wil graag een kansje wagen :) Erg leuke giveaway :) Zal straks een linkje plaatsen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag wil ik een gokje wagen.
    Een erg mooie give-away

    Groetjes en een fijne dag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een give-away!
    Wat een moois ga je weg geven.
    Ik zal een link op mijn blog plaatsen.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk! Wat een super mooie give away! Ik doe graag mee!
    Fijne Valentijn :)
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke give away! Ik waag graag een gokje.
    Zal een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Berber,

    Ohhh wat een leuke give away,ik doe graag mee hoor!Zal gelijk even een linkje plaatsen op mijn blog!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Berber, ik ding graag mee voor het gehaakte hart want ik ben op dit moment verliefd op een lieve man. Ben sinds 2010 gescheiden en nu komt er weer wat geluk in mijn leventje. En nu het zo goed gaat met de kinderen mag ik nu ook aan mezelf denken.
    Groetjes ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Berber
    zucht..........leuke give away zeg!!! Ik doe graag mee ♥
    Ik ga dit gelijk even via fb delen,
    https://www.facebook.com/hester.horden
    Volgen doe ik je al hihih.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volger - ja zekerssssssssssssssssssssssssss zou je blog niet willen missen alleen de beste van de beste he in mijn lijstje ha ha
    ik had deze link al boven in staan maar zag hessie alweer linken op FB naar deze ook hihi

    ikke doe gezellig mee
    want wat een gaaf pakket zeg love it nu nog ff linkie op blog zetten voor je

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tuurlijk wil ik graag een kansje wagen
    volger ben ik al en ik zal een link plaatsen :-)

    lieve groetjes, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er fleurig en gezellig uit! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik doe graag mee. Ik zet mijn Weggevertje vanavond op mijn blog. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk!
    Ik vind je blog ook erg leuk, dus ik ben je gelijk gaan volgen!
    Ook zal ik op mijn blog een berichtje over je give-away zetten!

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooooh wat een heerlijke give-away ik sluit graag aan
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe kun je nu n i e t willen meedoen met zo'n leuke give away.
    Ik zet meteen een link op http://www.haakselsvankarien.blogspot.nl en doe heeel graag mee :-)

    Groetjes, Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke give away!
    Ik heb me aangemeld als volger.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee. Ik heb mij aangemeld en heb een linkje geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Berber, mag ik ook meedoen met je give away? Dan schrijf ik me hierbij in graag.
    Het ziet er allemaal heel leuk uit!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O leuk, door je blogje met het patroon van de bij kom ik hier ook nog even aansteken..ik doe graag mee met je Give Away, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Berber, wat een moois deel jij uit! Zo leuk die kaartjes en dat mooie papier! Ik wil heel graag meedoen. Ik zet ook even een linkje op mijn blog!

    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo, even een gezellig berichtje over deze fijne give-away: http://dreammakeshare.blogspot.nl/p/give-aways.html

    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Even check gedaan, ik sta er al bij hihih.
    Doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Berber, met deze leuke give away doe ik graag mee.
    Groetjes saskia

    Ik plaats morgen even een link op mijn blog want dat kan niet via mijn ipad

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh, je give away is echt leuk! Ik wil graag meedoen :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik kwam via via op je blog en ben je gaan volgen, ik doe graag mee met je give away, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik zou graag willen meedoen,
    zo'n leuke dingetjes :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke give away ,ik doe mee!!!En ik wordt volger van jou!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een ideaal pakketje om een mens in lentesfeer te brengen :-) ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw...ik waag graag een kansje op dit lente pakketje.
    Je krijgt er meteen zin van in de lente en mooie kleurtjes...

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kende je blog al een tijdje maar ben nu officieel volger en graag waag ik dan ook mijn kans. Zo'n leuk pakje in de brievenbus,dat zie ik wel zitten!
    Groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Toeval bestaat niet, mijn man wordt ook op 14 maart een jaartje ouder, en daarom doe ik mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Altijd leuk een give away ;)

    Groetjes,
    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk zeg, je Give Away!! Ik doe graag mee. Je hebt een leuk blog! Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog: www.tbezigebijtje.blogspot.com

    Kom je ook eens bij mij snuffelen?

    Groetjes! Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi zeg ! Maar ik pas even hiervoor, want ik ben bijna beschaamd dat ik in dit nieuwe jaar al vier give-aways gewonnen heb: VIER !!! Pauzetijd: ik doe dus niet mee (en hopelijk hou ik dat een tijdje vol....) Succes aan de anderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey een volger bij en ik wil graag meedoen aan je give away! Linkje geplaatst op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk zeg, ik doe mee.
    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik die graag mee met je leuke give away. Volger was ik al. Lieve groet Tinie
    P.S. ik zal ook ff een linkje plaatsen op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heerlijk om te zien dat er nog mensen zijn die ook dingen zomaar weg geven! Daar ben ik zelf ook dol op :)
    Dus ik waag ook een kans. (Super leuke blog, heel erg bedankt voor de link die ik via facebook kreeg)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke Give Away.
    Ik doe mee.
    Haken ik ben er dol op alleen hartjes zijn me nog niet gelukt.
    Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen op mijn weblog en volger wil worden.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ja, ik wil ook graag mee doen met deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik doe graag mee met deze giveaway!
    Liefs, Maaike
    meikieshaakfrutsels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. En ikke maar denken dat ik allang een berichtje had geplaatst dat ik mee wil doen. maar nu zie ik het nergens terug maar bij deze dus ik wil heel graag meedoen en kans maken op zoveel moois. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoihoi,

    Ook ik wil graag een gokje wagen en meedingen naar deze mooie spulletjes!! Wat leuk dat ik een blogster vind uit de omgeving van Leeuwarden!! Daar wonen wij namelijk ook (oké, nu even niet en zitten we een paar 1000 km verderop, maar over ruim 3 maanden gaan we weer terug naar NL).

    Ik plaats een link op mijn blog en ga je volgen!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik wil graag meedoen! Bedankt voor je paaseitjes patroon, ik wil het graag proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi,
    mag ik ook een kansje wagen om de give-away te winnen? Zou leuk zijn! Ik vind haaksels helemaal leuk en ik volg je blog nu. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke spulletjes ga je verloten. Ik wil ook een gokje wagen, volger was ik al :)) Fijne avond, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Had je berichtje geloof ik gemist. Wat geef je toch leuks weg, ik waag graag een gokje. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een vrolijk pakketje.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes Michaëla.
    http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuke give away en ook ik doe graag mee.

    Veronica, handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Berber,
    Wat een mooie dingen maak je. En wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. Een fijne verjaardag alvast!

    Groetjes, Stephanie
    www.handwerkjuffie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Erg leuk!

    Ik doe graag mee!

    Linkje op mn blog!

    Tevens heb ik ook een give away lopen, neem gerust een kijkje!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Die paaseitjes zijn zooo leuk met n goede beschrijving erbij. en ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...