zaterdag 2 februari 2013

Hartje

Het patroon van dit mooie
hart stond al een tijdje op mijn
to-hook-list.
En aangezien het bijna Valentijnsdag is
vond ik het toch wel een keertje
tijd worden om hem te maken.
Ben al met een tweede bezig.
 
Ta-dahhhhh
 


Het patroon kun je hier vinden
op het blog van lucy van attic 24.
 
Ook ben ik vanochtend verwend
door mijn man met dit mooi
bos bloemen.
 

Staat prachtig in mijn rommelmarkt vaas
 
En mijn hyacinten komen ook bijna uit!
 
 
Maar nu zal ik toch echt eens door
een hele stapel papier heen.
En vanavond weer even swingen
op de kinderdisco waar
ik vrijwilliger ben.

 
Goed weekend!
 
Liefs Berber



13 opmerkingen:

  1. much fun vanavond alvast

    wow dat is een prachtige vaas met een prachtig boeket bloemen ♥
    je hyacinten staan er enorm mooi bij en je ♥ is prachtig gelukt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow een heel mooi hart!
    En lekker fleurig bij jullie in huis.
    Heb je een patroon van het hart met bloem?
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is van lucy van attic 24. Bovenin het bericht staat een link naar het patroon.

      Verwijderen
    2. Super, dank je wel!
      Het staat nu op mijn to do lijstje ;-)

      Verwijderen
  3. Zo'n mooi hartje Berber, heel begrijpelijk dat je meteen een tweede begonnen bent :)
    Je bent verwend door je ventje met die mooie bos bloemen, hij zal wel weten waarom zeker? ze staan echt leuk in de vaas en ook je hyacinten doen het goed!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid in huis!
    Groet, Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een kleurrijke bloempotjes, en je hart is erg lief :) ik kom hier zo via via eens aanwaaien, maar ga je blog volgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je lekker aan het swingen bent geweest
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi je hartje, en wat lief van je man :) Fijn weekend verder. Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hart! En wat een gezellige covers om de bollenpotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Berber hoop dat je lekker geswingt hebt, wat een prachtig boeket heb je gekregen zeg!!
    Schitterend hartje!!!!
    En wat leuk zo om je bollen potjes, echt gezellig
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Très joli coeur et cache-pot !
    Bon weekend.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...