dinsdag 26 februari 2013

Hertjes

Kunnen jullie het hertenschilderijtje
nog herinneren wat ik laatst op de
rommelmarkt had gekocht?
Hij hangt ik ben er zo blij mee
heb mijn hertenkaartjes erbij gehangen.
Nu alleen nog even op zoek
naar die driehoekjes waarmee
je dat kan ophangen
zo met die spelden lijkt het wel wat raar.
 
 
Voor mijn moeder ook een
lief kaartje gemaakt.
 

En Ellen van het blog ietsiepietsiekitschie
( volg je haar nog niet neem dan even een kijkje )
gaf de tip dat als je geen lamineerapparaat hebt je
het ook prima met een strijkijzer en bakpapier kan doen.
Dat heb ik ook even geprobeerd
en Ta-dahhh een stampertje boekenlegger
 

Liefs Berber

 


16 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ook gewoon een speldje vindt ik leuk staan, beetje eigenwijs..super tip zo zonder lamineer apparaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow heerlijk die hertjes !! En ik lamineer ook gewoon met m'n strijkijzer hoor, leuk hè om zo bezig te zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die lijstjes zo bij elkaar! Ik heb vanmiddag toch maar een lamineer-apparaat gehaald bij de Action. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, en wat een idee met het strijkijzer :) Hertjes zijn zooo leuk en lief, je ziet ze nu overal. Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik leer weer, wat een leuke tip!
    niks geen dure apparaten, gewoon bakpapier en strijkijzer gebruiken!
    Ziet er super uit!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh die prentjes uit het boek van bambi zijn echt zoooo lief! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooooh Berber dat ziet er echt
    super schattig uit !!!
    lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke plaatjes. Die tip van het lamineren met het strijkijzer vind ik een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat superleuk die lijstjes bij elkaar.
    en de boekenlegger met stampertje is ook zo leuk!
    groetjes van Jettie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er leuk uit!
    En dat lamineren met de strijkbout vind ik echt een super idee!
    Met welk materiaal doe je dat dan?

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid,

      Je hebt daar van die lamineerhoesjes voor.
      Die verkopen ze wel bij de action of bij de boekhandel.

      Groetjes Berber

      Verwijderen
    2. Ok, dank je wel voor je reactie!

      Groetjes Ingrid.

      Verwijderen
  11. Zo dat ziet er allemaal gezellig uit,
    goede tip van Ellen!!
    je stampertje boekenlegger is ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk allemaal Berber, je kan weer genieten!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LIEF!!!!,altijd leuk bambi, beetje nostalgie...

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...