dinsdag 12 februari 2013

memobord

In mijn vorige post
vertelde ik dat ik een memobord
ging maken.
Wou het resultaat toch nog even laten zien.

 
Super makkelijk om te doen.
Ik had nog lapjes stof liggen
dus voor de dametjes ook maar een gemaakt.
Voor op hun slaapkamer.
Heb ze versierd met een paar
gehaakte hartjes en een bloemetje.


 
Deze zijn zo makkelijk om te haken
het is niet mijn eigen patroon.
Heb ze een keer gezien op internet
weet alleen niet meer waar.

 
 
 
Haak 3 lossen.
Haak de volgende steken allemaal in de eerste losse.
3 dubbele stokjes, 3 stokjes 1 losse,
1 dubbel stokje, 1 losse, 3 stokjes,
3 dubbele stokjes, 2 losse
en sluit met een halve vaste.
Draadjes afhechten en klaar is ie!
 
Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, het stofje bovenaan is super leuk. Moet nodig naar de action :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze kei en kei leuk berber zo met die hartjes erbij
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Berber ik vind ze prachtig!!Lekker vrolijk en special effect met die ♥♥ love it.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om van die borden te maken. Leuke stofjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan zo met die hartjes !!


    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze ONTZETTEND leuk geworden!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee Berber, dat memobord, ik heb in de keuken een prikbord in kurk hangen, maar dat is al goed kapot geprikt door de jaren heen natuurlijk. Nu met dit te zien, misschien zou ik die zo kunnen oppimpen? Heb jij fiberfill onder je stof geplakt of iets anders? En om te versieren, spullen en ideetjes genoeg natuurlijk :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb van dat spul gebruik voor de afzuigkap. Kan zo even niet op de naam komen. Maar je kan ook prima fiberfill gebruiken. Maar ik zou het niet vastplakken maar nieten of punaises gebruiken.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...