zondag 17 februari 2013

Rommelmarktvondsten en leuke post

Ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad.
Vanmiddag zijn we met vrienden en
kindjes naar het bos geweest.
En vanochtend met mijn schoonmoeder naar
supervlooi in het fec in Leeuwarden geweest.
En daar heb ik leuke dingen gevonden.
 

Ik was meteen verliefd!!!
 

Dit oude boekje kon ik ook niet weerstaan...
 
Ik heb nog een paar boekjes gekocht waar
onder andere deze mooi plaatjes in staan
 



Ook heb ik nog een stapel oude ariadne's
gevonden waar die mevrouw wel graag van af
wou en die ik wel graag wou hebben.
 
Ook ik heb meegedaan met dream make share
en heb deze week leuke
post gekregen van janneke
( weet haar blog helaas niet )
Heel erg bedankt hiervoor!!
 

 
Liefs Berber
 
Oja je kan natuurlijk ook nog steeds meedoen
met mijn Give away klik hier om
naar de link te gaan.
 



10 opmerkingen:

  1. Hoi Berber
    Je bent goed geslaagd zeg!!
    Leuke spullen allemaal.
    Love is a special way of feeling, wat een mooi plaatjes zeg.
    En je hebt giga leuke post gehad.
    Lieve groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeiiii wat een leuke hebbedingen heb je gescoord, super!!!
    En leuk heh de post met een code erop :)
    Fijne week
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww wat heb je leuke hertjes gescoord. Nu hou ik niet van hertjes ..... neeeee ik ben verslaafd aan hertjes hahaha. Geweldig Berber!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwww wat een enorme leuke dingen heb je weten te bemachtigen zeg!! vind die plaatjes ook enorm mooi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig die hertjes Berber, haha ik vind ze leuk maar Moos is er stapel gek op hahah pff die hertjes dat weet wat haha.

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vondsten Berber, en hertjes zijn zo leuk alleen weinig te vinden. Maar lekker genieten van je vondsten :) Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh die hertjes, zo leuk! En je hebt leuke post ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh die bovenste heeft mijn vriendin ook en dan meerdere van diegene die deze heeft getekend,zoooo gaaf,hoop die ook nog een keer ergens te kunnen scoren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb jij even leuke dingen gevonden op de rommelmarkt Berber, wat een geluk heb je en dan die ariadnes, jij kan er weer lekker tegenaan gaan :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...