woensdag 20 februari 2013

Vrolijke lente kussens

Nou had ik me aan het begin van dit jaar
zo voorgenomen om niet met al te
veel dingen tegelijk bezig te zijn.
Nou ging dit weer eens een beetje mis wat
resulteert in een tas vol onafgemaakte haakwerkjes.
 
Dus deze week mijn grannysquare
 kussens afgemaakt.
Jaja en deze hou ik echt zelf.
Nou hoop ik deze week ook nog
mijn lucy tas aftemaken.
 


 
Staat leuk toch zo op de bank.
Lekker fris.
Van mij mag de lente wel komen!!!


 
 
Liefs Berber


18 opmerkingen:

  1. Berber deze kussens ademen de lente uit, echt mooi en frisse kleurtjes.
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kussens zijn echt prachtig zeg!! En je onderzetters zijn ook sweet ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat helemaal geweldig zeg!! wat zijn ze enorm mooi ♥♥
    juist laat de lente maar komen en de regen achterwege

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Berber! Ik kwam net via Haak maar aan op je blog terecht, wat een mooie dingen staan erop! De kussens zijn echt super :)
    Ik ga je volgen!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kussens zijn prachtig ! en inderdaad lekker fris, ik hou daarvan ! Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat mooi. Lente waar blijf je??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk?? SUUUUUPER LEUK!! Echte lentekussens, prachtig met de narcisjes.
    Ps heb je stempels al volop in gebruik hoe gaaf!
    wil jij overigens jou adres naar mij sturen: info@ganzert.nl alvast dankjewel en zit zacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stom die stempels zijn van Prutzels mar je hommel heeft een mooi plekje boven Bjorn zijn bedstee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kussens. Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kussens zijn geweldig meis!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi je kussens! Leuke kleurtjes zo samen. En laat de lente inderdaad maar komen, daar heb ook wel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kussen erg leuk geworden!
    Leuke kleurtjes en leuk patroontje.

    En inderdaad je onderzetters zijn ook erg leuk.

    Fijne dag.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel gezellig uit met al die kleurtjes. Mooie patroontje ook. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben net via haak maar aan op je blog terechtgekomen en ben maar meteen volger geworden.
    wat een prachtige kussens zijn dat. erg kleurrijk!
    groetjes van Jettie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi zijn je kussens geworden Berber en zo vrolijk met die kleurtjes, echt top! Ik ben er stilletjes jaloers op, maar ik hou niet zo van haken, dus zal ik mijn kussens breien... denk ik.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. echt vrolijk! Ik denk dat ik ook maar zo'n kussen ga maken, zeker zo met dat wit, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...