zondag 24 februari 2013

Zondagmiddag weggevertje

Ik wil als eerste al mijn nieuwe volgers
welkom heten. En de teller staat al op 101!!
Dat moet toch wel even een beetje gevierd worden
al zeg ik het zelf.
Ik ben vanmiddag kaartjes aan het maken.
Ik heb dit al vaker op verschillende
blogs voorbij zien komen maar had
het zelf nog nooit gedaan.
Maar ik moet eerlijk zeggen vind
het super leuk om te doen.
 
De eerste vijf die een reactie geven op
dit berichtje krijgen van mij een
mooie zelfgemaakte kaart



Liefs Berber


16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 101 volgers!!
    Leuke give away..
    Ik doe graag mee!

    groetjes Hitsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met het bereiken van de kaap van de 100.
    Een originele giveaway trouwens...
    Bij deze probeer ik eens om iets te winnen
    Nog veel handwerkplezier Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik even blij! Je kaartjes zijn errug leuk :-) :-)
    Ik ga het binnenkort ook proberen, maar eerst alle wip wegwerken :-)

    Van harte met al je volgers hoor!!!!

    Groet van Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, ik ben een van je laatste volgers!

    Leuke blog heb je!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met al meer dan 100 volgers leuk hé als er zoveel mensne met je mee willen lezen.Leuke give away en op een orgienel manier. ik wil dat ook eens uit gaan proberen kaartjes omhaken lijkt me keuk om te doen. groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, jammer net nummer 6!
    Ik moet het ook nog steeds eens opnieuw uit proberen. De eerste keer is het bij mij grandioos mislukt...

    Fijne zondag nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmmmmmmmmmmmmmmm ik dacht al gereageerd te hebben.....awel nog unne keer ik vind ze hartstikke leuk en op naar meer volgers

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn ze zeg, op naar nog meer volgers!
    van harte gefeliess hoor Berber met je volgers
    Ik zal nog even een link op me fp plaatsen.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn ze leuk.
    helaas hoor ik niet bij de eerste vijf reacties.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn hartstikke leuk!! ik begrijp je 101 volgers wel.. jammer dat ik te laat ben;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd met de 100! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, over de 100! Helaas ben ik te traag, want het kaartje is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben ook te laat maar ja ze zijn mega leukk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Te laat, maar super leuk, ik wilde toch even reageren dat het er leuk uitziet, fijne dag verder
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaas ben ik te laat, maar wilde toch even laten weten dat ik de kaarten erg gezellig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke ideetjes vind ik op je blog. Deze gehaakte randjes om een lief plaatje ga ik ook eens uitproberen! :) Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...