donderdag 14 maart 2013

And the winner is......

Allereerst wil ik al mijn nieuwe volgers
welkom heten vind het zo leuk
dat jullie de moeite nemen om mijn blog te
lezen en een reactie achter laten.
 
 
 
En vandaag is mijn man jarig dus
maak ik ook de winnaar van mijn give away
bekend. Er deden 53 mee.
Ik heb random.org gebruikt om 
de winnaar te kiezen.
En ta-dahhh  
 
Nummer 36 en dat is
Tinie van het blog Crea Tinie
Zou je je gegevens willen mailen
Dan zorg ik dat het pakket jou kant op komt.
 
Straks lekker aan de koffie met gebak
ik heb zelf een kwarktaart gemaakt
dus dat zal wel smaken.
 
Fijne donderdag iedereen.
 
Liefs Berber
 
 

19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tinie! En jij Berber gefeliciteerd met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd crea tinie, veel plezier met je winst!
    En berber natuurlijk ook gefeliciteerd, geniet van je gebakkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    en proficiat voor de winnares van de give away
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tinie gefeliciteerd! En Berber bedankt dat je dit gedaan hebt en gefeliciteerd met manlief zijn verjaardag, maak er iets gezelligs van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tinie, wat een mazzel, zo'n leuke Give Away winnen!!!

    En Berber, tot blogs!

    lieve groetjes

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Berber dat had je niet moeten zeggen van die kwarktaart...
    ooooooooooooooooooooooo nu heb ik zo een trek hey !!!

    bedankt voor de gegeven kans, en Tinie van harte meis !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Berber, Ik ga je zo mailen. Wat een verrassing dat ik heb gewonnen. Het fleurt mijn dag helemaal op, nu ik al zo lang in de lappenmand zit. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je man. En Tinie gefeliciteerd met je leuke prijs!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beiden, Tinie met je give-away en Berber met je man Gefeliciteerd!
    Er gaat niets boven eigen gebakken taart, heerlijk geniet ervan!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mmmmmmm Gebak Berber, doe mij ook maar een stuk..zaaaalig
    Van harte gefeliess met je man !
    Tinie van harte gefeliess met de gewonnen give away
    En Berber dank je wel voor deze kans.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Tinie!! En Berber, jij gefeliciteerd met manlief!! Lekker genieten van je taart!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Maak er nog een mooie en fijne avond van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. feliesssssss met je hubby
    enne dank je wel voor deze mooie kans en natuurlijk is het tinie van harte gegund feliessss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je man (mmmm kwarktaart!) En Tinie ook gefeliciteerd natuurlijk! :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je man! :-) Bedankt voor de give away en gefeliciteerd Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefaliciteerd voor je man! Mmmm kwartktaart zelfgebakken, die lust ik ook wel :) En proficiat aande winnares van de give away!
    Hip hip hoera voor iedereen!
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...