woensdag 20 maart 2013

Birds and bees

Vorig jaar had ik voor de kerst takken gekocht bij de action
( ik ben echt fan van de action ) en die lagen nu wat te verstoffen
bovenop de kast.
Ik had dit idee al een paar keer voorbij zien komen op internet.
En ik heb mijn takken er dus ook weer bij gepakt
en versierd met bloemtjes en vogeltjes
en mijn bijtje mocht ook zeker niet ontbreken.
 

 
Het heeft nu een mooi plekje voor het raam gekregen.
 

 
Ook had ik de prijsvraag van Ellen van het blog ietsiepietsiekitschie
goed beantwoord en van haar
ontvang ik een ietsiepietsie kleinigheidje.
 

Heel erg lief dank je wel!
 
Zo straks eerst even bij de open dag van de basisschool kijken.
Kleine meisjes worden groot en in augustus
 wordt ze vier en dan mag ze er dus naartoe.
En vanavond ga ik voor de tweede keer een
workshop zpagetti haken geven.
Ben heel benieuwd wat er weer gehaakt gaat worden.
 
Fijne dag iedereen!!
 
Liefs Berber
 

 
 




19 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke tak is dat geworden,zal super staan voor je raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes vanavond met de workshop!!! De tak is leuk geworden! Hij hangt bij mij ook nog steeds vrolijk te zijn voor het keukenraam! Het is inderdaad wel een idee om dat dingetje met 5 haakjes er tussenuit te halen, ga ik even onthouden als ik er iets leuks voor de zomer neer ga hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je workshop.
    Wat spannend voor je dochter zeg (en voor jou) Veel plezier bij de open dag vandaag.
    Je tak met haakseltjes is prachtig zeg ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het toch een leuke vogeltjes. Leuk om voor het raam te hangen.
    Succes met de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je takken erg gezellig. Ben nu druk om jouw paaseitjes te haken, dus wordt vervolgd. Succes met je workshop en plezier met op de basisschool kijken. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat super leuk gedaan. Ik ben ook nog aan het denken hoe ik mijn takken zal versieren, heb ze net gisteren bij de Action meegenomen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie tak, echt helemaal lente zo! Ik heb ook een paar takken liggen, één voor kado en één voor mijzelf.
    Leuke post! Ik heb ook wat gewonnen bij Ellen, :-)





    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt die tak! Groetjes, monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk zijn de takken.
    zal wel heel gezellig staan voor je raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk ideetje beetje lente achtig,nu alleen het weer nog een beetje van hetzelfde haha,
    succes met je workshop

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke takjes heb je er van gemaakt..leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er vrolijk uit!!

    Groetjes, Fabiënne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great idea...it is so cheerful and spring-y!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke tak Berber, echt fijn kleurig en vrolijk :) en de action vind ik ook een superwinkel!
    Leuk dat je wer iets kreeg met een hertje erop, je favorietje!
    Groetjes, rita
    Succes met je workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier word ik helemaal blij van, komt zeker op mijn to-do lijstje voor komend jaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig die tak meis! Heeeeeeeeeerlijk vrolijk en zooooo leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. graag gedaan ! :-)
    &
    super die paastak !! prachtig !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee, ik heb ook van die takken en vroeg me al af wat ik er mee kon doen..

    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. These are so cute!!!!
    well done!
    I like so much your blog!
    best wishes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...