donderdag 7 maart 2013

Leuke post

Ik heb deze week al
twee keer leuke post mogen ontvangen.
En dat is wel even een berichtje waard.
 
Als eerste kreeg ik post van Karien
van het blog haaksels van Karien
gewoon zo maar.
Super lief en heel erg bedankt hier voor.
Mocht je haar blog nog niet kennen neem
dan gauw een kijkje ze heeft ook nog een
leuke give away lopen.
 


En vandaag kwam de postbode weer een mooie envelop
brengen ik had een give away gewonnen bij Jenneke
Neem gauw een kijkje ze heeft al bijna 300 volgers en
er loopt bij haar een hele gave give away die ze samen
doet met hanneke van het blog prutselz
 
 
 

 
Heel erg bedankt voor de leuke spulletjes.
Ben natuurlijk super trots op mijn mooie zakdoekhoesje
die gaat veel gebruikt worden.
Van de dametjes is er altijd wel een verkouden.
 
Fijne donderdag!
 
Liefs Berber



11 opmerkingen:

  1. Wat een heeeeeeeeeerlijke post, blij word je daarvan hè. Mijn brievenbus klepperde vandaag ook weer flink, ik zit hier ook met een smile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oho... wat mooi ! :-) allemaal verwennerij hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke verwennerij zeg! Geniet ervan. lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww de post is aangekomen zie ik.
    En nog meer leuke post.
    Nou meis geniet ervan
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh onze post is aangekomen fijn hihihi
    geniet ervan en wat lief van karien he die verblijdde me deze week ook al♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker verwend :) Altijd leuk zulke mooie en lieve post.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo verwend met leuke post Berber, plezant hé! Veel plezier ermee.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn hè, leuke post! Blij dat het is aangekomen in z'n geheel.
    Groetjes en tot lezens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post! En zo leer ik nog wat. Blijkt dat Haaksels van Karien niet zo ver bij mij vandaan woont gezien haar kaartje met Groeten uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je komt ze overal tegen...de Moos huisjes/molentjes en de zakdoekenhoesjes a la Jenneke,wat een lieverds zijn het toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...