zondag 3 maart 2013

Met een lach en een traan



Zo dit was me het weekje wel
aan haken ben ik niet echt toegekomen.
Heb mijn bestellingen afgemaakt en
dat was het dan wel zo'n beetje.
Wel heb ik een aantal van jullie blij gemaakt
met leuke post. En dat maakt mij ook weer blij.
Ook had ik nog meegedaan met dream make share
en heb ik  deze week leuke post ontvangen van
Petra van het blog demoeitewaard
Heel erg bedankt hiervoor!!
 
Minder goed nieuws deze week was dat mijn
lieve oma is overleden.
Ze zat al in haar 97 levensjaar maar het was
toch nog al onverwacht.

 
 
Intens verdrietig om wat niet meer is
en nooit meer zal zijn.
Innig dankbaar voor wat was
en altijd zal blijven.
Je blijft in ons leven,
voor altijd met ons verweven.
 
En daarmee sluit ik de week af.
 
Liefs Berber
 
 
 


19 opmerkingen:

  1. gecondoleerd met het verlies van je oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gecondoleerd met het overlijden van je oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww lieve meis, gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je oma.
    Fijn te lezen dat je nog leuke post had ♥
    Dikke knuff van mij
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte! Wat een lief kaartje!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gecondoleerd lieve berber met oma
    prachtige tekst

    en wat een mooi haaksel maakte je nog

    fijn te lezen dat je nog mooie post hebt gehad


    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verlies doet altijd pijn ook al heb je een behoorlijk leven achter de rug. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd meid, helaas ook dat hoort bij het leven, ,maar je zegt zelf al veel lieve herinneringen te hebben, sterkte ermee!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met je oma,wat de pijn een klein beetje verzacht is dat ze wel een hele mooie leeftijd heeft bereikt,hopelijk nog in een goede toestand....jij hebt iets ontvangen van Petra,ik maakte wat voor Petra via dream make share,de volgende enveloppe is alweer gepost en nu nog 1 te maken/versturen...wat een ontzettend leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd met je oma Berber, en veel sterkte. Lieve groet Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ene lege plek zal oma achterlaten.....sterkte X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd met het verlies van je oma en veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nooit leuk om iemand te verliezen die je graag ziet, ook al worden ze 150, het blijft pijn doen en heeft zijn tijd nodig... Maar je mag blij zijn dat je zoveel goede jaren samen hebt gehad.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...