dinsdag 5 maart 2013

Paaseitjes

Als eerste wil ik jullie bedanken
voor alle lieve reacties.
Mijn oma heeft een mooi
leven gehad, haar tijd zat er
hier op en het is goed zo.
 
Het zonnetje schijnt lekker vandaag
mijn lieve kindjes spelen buiten.
De lente komt eraan!!!
Alle deuren en ramen staan lekker even
open kan de boel even luchten.
Tijd voor wat vrolijkers.
 
Ik heb deze paaseitjes
gehaakt. Staan leuk in een schaaltje
maar ook leuk voor in de paastak.



 
Zal het patroontje deze week nog
wel even uitschrijven en op mijn blog plaatsen.
 
Oja je kan ook nog steeds meedoen met
mijn give away klik hier
om naar het berichtje te gaan.
 
Liefs Berber

16 opmerkingen:

  1. ♥wat een schatjes heb je gehaakt zeg, lieve kleurtjes ook
    Dikke knuff meis
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn lekker vrolijk geworden!!! Geniet van het mooie weer en van de kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n vrolijke paaseitjes naast die hartjes, helemaal lentegevoel!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kleurtjes, en zon, vrolijkheid in droevige tijd, loop er niet te hard overheen hoor meis, neem de tijd, ook al had oma een mooi leven, het was oma!!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik ook, zeker vind het nog steeds wel moeilijk. Maar mijn oma wou ook wel graag en nou is het precies zo gegaan zoals ze graag gewild zou hebben. Dus ja daar heb ik wel vrede mee.

      Verwijderen
  5. Ahhh wat leuk meis .... en die kleurtjes .... helemaal heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwwwwwwwwwwwww dat staat erg leuk en lief ♥♥ vind alles dan ook enorm mooi

    lieve groet en knuffie jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie eitjes!
    Je hebt een gezellig blog, dus ik blijf je volgen.

    Gecondoleerd met je oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke kleurtjes, passen precies bij zo'n dag als vandaag. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn ook superleuk!

    Ook mooi om je restjes garen op te maken...

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Ik wil zelf ook nog paaseitjes maken, dus ben benieuwd naar je patroon. Heerlijk fleurig.

    Veel sterkte nog met je verlies..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wat heerlijk die eitjes , mooie kleurtjes. Leuk dat je het patroon met ons wilt delen.
    Sterkte nogmaals,
    Groet ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...