zondag 17 maart 2013

Paastak

Wij hebben een paar dagen geleden
de paastak versierd. Mijn oudste dochter
ze is drie en half had bedacht dat het een
glitterige paasstak moest worden.
Hoe ze er op komt ik weet het niet maar je zo gezegd
zo gedaan.
Dus wij naar de winkel om takken,
 glitterige eieren en konijntjes.
 
 

 
Er was ook nog een rozeglitter konijn
die wou ze eigenlijk hebben maar dat ging
mij zelfs te ver.
Vandaar dus deze mooie groene.

 
Mijn paaseitjes mochten er niet in
waren niet glitterig genoeg zei ze heel serieus.
Mama zei ze het is mijn tak en het is jouw schaaltje.
 Dus die liggen nog mooi op het schaaltje :)
Maar tja vond de tak toch niet helemaal af zonder
een gehaakt item erin.
 
Dus Ta-dahhh
niet glitterig maar wel roze

 
Fijne zondag.
 
Liefs Berber


15 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n dochter! Wat kunnen ze op die leeftijd al wijs zijn hè! Geniet er maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaaaaaa niet glitterig genoeg..kijk ze weet wel wat ze wil en niet wil.
    Vind het enorm mooi allemaal geworden hoor, op naar de pasen
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie paastak Berber en dat mogelijk gemaakt door je dochter,hah.
    Ik vindt je vogeltje erg lief.
    Vrolijk Pasen.
    Groetjes ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooiii :):):) en dat groene konijntje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whaaaaaaa ik weet wel waarom...ze is een prinses en prinsessen houden van glitters whihi

    wat een dameke zeg ♥, maar ik vind jou maaksels wel enorm mooi haha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, geweldig! De dochter weet wel wat ze wil.
    Dat vogeltje hangt er maar mooi in. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je gehaakte paasdiertjes erg leuk en ze hangen er erg gezellig bij, top dochter.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha geweldig die gedachten gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een dametje dat weet wat ze wil!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, zo herkenbaar, zo'n dametje die weet wat ze wil (en dat mamma dan denkt.. oeh.. die gaat me wat te ver;) Zo hebben wij de paastakken ook opgetuigd (ik had de 'foute' versiering er uit gehaald maar die vond ze en deze is er uiteindelijk toch ingehangen;)

    En dat gehaakte vogeltje vind ik erg mooi!(zelfs zonder glitters;)

    Een hele fijne week.

    Lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik krijg woensdag een paastak van een vriendin :) Heb nu al zin om deze ook te versieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echte glitterige tak Berber, en dat groene konijntje is geweldig! Je vogeltje past er perfect bij :)
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaa! Geweldig, een glitterige paastak! :D Maar je roze vogeltje is ook heeeel leuk!
    Liefs, Daphne
    PS: bedankt voor het linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha hilarisch, een glitterige paastak!! Leuk ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n dametje met eigen creatieve ideeën !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...