zondag 31 maart 2013

Swapper de swap

Ik heb op de facebookpagina van
dutch crochet meegedaan aan de
paasswap. Het was voor mij de eerste keer dat
ik mee heb gedaan aan een swap.
Vond het dus ook best wel lastig om wat te maken,
wist alleen van de dame in kwestie
dat ze lime groen heeft in de keuken.
Vandaag mocht de envelop open.
Dus kan ik jullie ook even showen wat ik heb gemaakt
en heb gekregen.
 
Ik heb voor haar deze pannenlappen gemaakt.
 
 
En een paar onderzetters

 
Nu maar hopen dat het in de smaak valt.
 
Zelf heb ik dit leuke pakketje gekregen.
 
 
Een iedereen hele fijne paasdagen gewenst.
 
Liefs Berber
 
 


8 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, dat gaat vast in de smaak vallen :):) Leuke spulletjes gekregen! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pannenlappen heb je gemaakt en je hebt weer wat leuks teruggekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dat ziet er leuk uit. Ik krijg er helemaal de lentekriebels van:)

    Haakgroetjes Zelda

    http://zeldascreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spulletjes hebben jullie voor elkaar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie pannenlappen en onderzetters heb je gemaakt en wat een leuke dingen heb je teruggekregen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt prachtige dingen, die pannenlappen zijn prachtig.
    fijne paasmaandag.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt leuke dingen gemaakt en terug gekregen!
    Een fijne week!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...