zaterdag 23 maart 2013

Van alles wat

Ik heb deze week ook weer een
paar kleine dingetjes gehaakt.
 
 
Twee vogeltjes voor mijn moeder.
Voor in haar paastak.
 

Voor een vriendin van mij heb
ik dit zakdoekhoesje gehaakt naar
het patroon van Jenneke.
Klik hier om naar het patroon te gaan.
 
 
En de postbode kwam ook nog langs.
Vorige week won ik de give away
bij linda van het blog creasnuf
Heel erg bedankt linda!
 
Heb mijn paasswap afgemaakt maar foto's daarvan
volgen later. Deze week waren we naar de
opendag van de basisschool geweest en ze
vond het helemaal leuk. Ze vraagt nu elke dag of ze
vandaag naar de grote school mag de schat
maar ze moet nog even wachten na de
zomervakantie mag ze erheen.
Wordt denk ik voor mij moeilijker dan voor haar.
 
Mijn workshop zpagetti haken was heel geslaagd
jammer genoeg was ik vergeten mijn fototoestel
mee te nemen stom  stom stom.
En met mobieltje kan ik geen foto's meer maken
dat is allang overleden haha
Wordt tijd voor een nieuwe.
 
Fijn weekend allemaal.
 
Liefs Berber
 
 



14 opmerkingen:

  1. owww berber wat gaaaaaaaaaf je hoesje ♥♥♥ en mega thnxxx voor de link

    wat een mooie spullen heb je gekregen zeg ♥♥

    je vogeltjes zijn HET EINDE ♥♥♥

    leuk dat de workshop zo geslaagd was

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Berber,
    vanuit het heel koude, brabantse land een groot compliment, je vrolijkt mijn zaterdagochtend lekker op met je kleurrijke blog! Wat jammer dat je je foto-toestel was vergeten, ik wil misschien ook workshops gaan verzorgen, was benieuwd hoe het er bij jou uitziet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je bent weer lekker bezig geweest van de week. En dit weekend kun je ook lekker aan de knutsel want het is toch veels te koud om naar buiten te gaan. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die vogeltjes ook zo snoezig! Ik heb zelf ook al 4 lijfjes in elkaar, eentje daarvan heeft al vleugels :) Ik vind alleen de vleugels best lastig om te maken! Om over het neusje maar te zwijgen... Dat is me nog niet gelukt dus ik zit na te denken over een alternatief hihi!
    Die van jou zijn ook heel erg leuk geworden!! En ook dat hoesje voor zakdoekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww jou hoesje is ook zeer goed geslaagd zeg, ik dacht dat je die van me zus had........totdat ik ging lezen ihih. toppie!
    Je vogeltjes zijn very sweet, leuk zeg voor je moeder!
    Fijn dat je workshop zo goed geslaagd is!
    En je had gezellige post..geniet ervan
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig je vogeltjes en heel mooi is je zakdoekhoesje; jij hebt de ontvangers vast weer heel blij gemaakt :-)
    En dan nog zelf blij gemaakt, je dochter blij, cursisten blij, super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh heerlijke vogeltjes en jammer dat je geen foto's van de workshop hebt, maar jou kennende (via je blog) kan het niet anders dan een suc6 geweest zijn.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve vogeltjes weer zeg, ja ik moet ze nu toch maar eens gaan haken hoor want mijn taken van de action ligt daar al een tijdje op te wachten. Maar ja ik zag weer wat anders in de winkel liggen en heb nu dus voor mijn dochter armbanden gehaakt met de fluor kleuren van de Wibra. En ik maak nu slofjes voor ze met die kleuren .
    Groetjes ut Ljouwert en een fijn weekend, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige haakseltjes :) super leuk!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De vogeltjes zijn zo schattig en wat een leuk zakdoekhoesje!
    En wat een leuke give away heb je gewonnen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n schattige vogeltjes Berber en dan dat zakdoekhoesje, leuk!!!
    Fijn zo'n give away, niet? Ik heb ook pas nog gewonnen.
    Spijtig dat je je fototoestel niet bijhad, volgende keer beter :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk, die vogeltjes blijven ook zo leuk! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingen heb je weer gehaakt, zowel de vogeltjes als het zakdoekhoesje vind ik erg mooi geworden!

    Groetjes en alvast een hele fijne week!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie nu pas je berichtje van mn giveaway:$ ik was al bang dat ie niet was aangekomen hihi

    Mooi dat je er blij mee bent!!
    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...