dinsdag 12 maart 2013

Voorjaarskrans

Elke maand organiseer ik met een groepje vriendinnen
het Krea Kafee. We hebben elke maand
een ander thema en iedereen die wil kan langskomen
om lekker te fröbelen en te kletsen,
onder het genot van een kopje koffie
of thee en wat lekkers.
Voor april hebben we een voorjaarskrans
op de planning staan.
En ik heb de mijne geïnspireerd door
lucy van attic24 deze week afgemaakt.



 

 
Wel vrolijk dacht ik zo.
Tot die tijd heb ik hem een
mooi plekje in de huiskamer gegeven.
Laat de lente nu maar komen!!!!

Liefs Berber 
 

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Heb je een strokrans binnenin? En hoe heb je het haakwerk er zo netjes omheen gekregen?
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb een strokrans gebruikt. Ik heb eerst een lange lap gehaakt en die toen met vasten aan elkaar gehaakt.

      Verwijderen
  2. Inderdaad een heel leuk idee!

    Je lente krans is echt super vrolijk geworden!
    Nu de lente nog.

    Fijne avond.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi hoor, en idd laat de lente maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig!

    Heel erg mooi gemaakt zeg

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie krans zeg!
    Ik heb er pas ook een gemaakt, nav de krans van lucy.
    Is erg leuk om te doen ook he ;-)

    Als je nieuwsschierig bent naar mijn exemplaar zie mijn blog:
    Meikieshaakfrutsels.blogspot.com

    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk geworden! Hier staat hij ook op mijn to do lijst. De krans is al in huis nu de rest nog haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu móet de lente haast wel komen ;-)
    Lekker vrolijk en fleurig, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gemaakt
    en lekker vrolijk !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou berber het is een plaatje, je hebt hem enorm mooi gemaakt en gehaakt ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een vrolijke voorjaars krans hier wordt ik nou blij van ,ik zelf zou hem lekker aan de voordeur hangen,zo dat iedereen hem zien kan gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk! Ik ben meteen volger van je blog geworden... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie krans heb je gemaakt zeg! Dat klinkt gezellig... een Krea Kafee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Berber, ik vind het enorm prachtig zeg ♥ Echt het lente gevoel heb ik er bij
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kans! Dat haalt het zonnetje in huis en die kunnen we wel gebruiken. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie vrolijke krans Berber!
    Hier vind je nog zo wat voorbeelden:
    http://www.etsy.com/shop/ItzFitz?ref=seller_info
    ook met wol en vilt gemaakt
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie krans Berber, ik heb hem ook gemaakt maar dan geinspireerd door de kleuren van Echtstudio , heel paasachtig. Deze kan je het hele jaar mooi op hangen.
    Hadden jullie gisteravond ook geen water?
    Groetjes Hendrika ut Ljouwert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jou krans vond ik ook heel mooi! Wij hadden gelukkig wel water. Heb je erg lang zonder water gezeten?

      Verwijderen
  17. Wat is deze gaaf, super gedaan! Groetjes,Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie krans, ik kom via de bloemen van atelier valerie even op je blog kijken en krijg allemaal nieuwe ideeen. Ik ga je volgen.
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful wreath! I'm pinning this! I love the colors!

    Navy Wifey Peters @ Submarine Sunday Link Party
    http://www.usscrafty.blogspot.com/2013/05/submarine-sunday-31.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...