maandag 25 maart 2013

Weekend

Jeetje mina wat was het afgelopen weekend koud!
Helemaal geen weer om er even lekker
op uit te gaan.
Dus wat dan te doen freubelen.
Ik ben eerst maar eens even in mijn tas met restjes gedoken
en daar vond ik deze mooie bollen stylecraft nog.
 

Maar ja wat zal ik eer eens van maken.
Ben maar begonnen met een grannysquare.
Daar hoef je ook niet zo bij na te denken.
 

En de wolletjes passen mooi in mijn nieuwe mand
gehaakt van zpagetti.

 
Wat een geluk viel ook nog het nieuwe
nummer van simply crochet in de bus.
 



Een kussen kan het niet meer worden.
Want hij is nu 70 cm bij 70 cm
Dus het zal een deken gaan worden.
Niet groot genoeg voor op bed maar
wel lekker voor op de bank.
 

Dit tafelzeil vond ik bij de action.
Wordt er helemaal vrolijk van.
En met twee kleine dametjes is een tafelzeil
bij ons echt geen overbodige luxe.
 

 
We hebben ook nog zaadjes in
de kweekkastjes gedaan.
Ik vind het wel belangrijk dat de dametjes weten
waar wat weg komt en hoe iets ontstaat.
En ze vinden het nog leuk ook.
 
Liefs Berber

 










14 opmerkingen:

  1. Je granny word erg mooi en wat een fleurig tafelzeil heb je gevonden bij de action.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mand, en leuke granny.
    Ben benieuwd hoe snel jouw zaadjes opkomen :-)
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oww dat is zeker een vrolijk tafelzeil zeg♥
    Lekker aan het haken geweest, leuk je granny zeg.
    Ik vind je mand ook enorm mooi.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zoete kleurtjes, vrolijk van te worden! Wordt een heerlijk dekentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een heerlijk dekentje, om lekker onder te kruipen als je een mooi haakmagazine gaat doorkijken ;-)
    Zelf zaaien en de plantjes grootbrengen vinden kinderen meestal wel leuk en zo leerzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes! Jammer dat hier geen action in de buurt zit anders moest ik ook maar weer eens neuzen. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww ja dat is leuk voor de kids kunnen ze echt iets zien groeien ☺
    wat ben je weer heerlijk bezig zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vermaak je wel met die kou binnen. Gaat een mooi dekentje worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kleurtjes Berber, vrolijk dekentje wordt dat! Ook je tafelkleedje is al lekker lentefleurig :)
    En hoe heten je 2 dametjes eigenlijk? Ja, kindjes zijn altijd nieuwsgierig hé!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rita,

      De dametjes heten Brecht en Yenthe en ze zijn ook niet
      een klein beetje nieuwsgierig ;)

      Verwijderen
  10. mooie kleurtjes en een dekentje op de bank daar kan je er nooit genoeg van hebben!! En het haakt nu ook zo lekker weg onder je werkstuk waar je aan bezig bent, lekker warm. Idd lekker vrolijk zeiltje. Ik ga van het weekend eens kijken wat ik allemaal al kan zaaien .... binnen dan wel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...