donderdag 18 april 2013

Crochet flower power #2

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties
voor mijn verjaardag. Ben super verwend.
Heb onder andere het nieuwe boek van
Arne en Carlos gekregen, een guts,
lintjes, het flow naar buiten boek
 en spulletjes van Blond Amsterdam.
 
Gister ook nog even gehaakt,
de helleborus bloem van atelier valerie
 Wat een schattig bloemetje.
Ik heb er twee gehaakt eentje voor aan de
bloemenslinger en de ander is een broche geworden.
Om mijn spijkerjasje wat op te fleuren.
 
 
Ben er helemaal blij mee.
 
Liefs Berber


8 opmerkingen:

  1. Lekker verwend dus!!! Nu nog even heerlijk van na genieten! Het bloemetje voor op je jasje is leuk geworden hoor!

    Liefs, Vera

    P.S. Bedankt voor je reactie op mijn Weggevertje, ik tel je gewoon mee hoor, want naast het boekje + bloemenslinger geef ik nog twee slinger weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een late gelukkige verjaardag! En de bloem pimpt je jas heel fleurig op ;-)
    Groetjes Sofie 'Fie bakt, haakt en naait!'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh je was jarig!! Nog van Harte!!! En je brocheje vind ik super! Wat een leuk idee :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd, ik heb een weekje net kunnen bloggen en loop een beetje achter met lezen.
    Wat leuk die bloem, heel decoratief!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd! Jij bent heerlijk verwend.
    Leuk gedaan met die bloem op dat jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik nou eens een tof idee dat je van de
    Helleborus bloem een broche hebt gemaakt.
    Geniet van het weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk boek van arne en carlos, kreeg ik ook voor mijn verjaardag! Je gehaakte bloemetjes zijn ongelooflijk mooi en die broche vrolijkt inderdaad je jasje helemaal op, tof!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeee meis .... als je hier even kijkt dan zie je dat je een van de gelukkigen bent :-)

    http://moos-moosies.blogspot.nl/2013/04/een-nieuwe-vorst-en-de-uitslag-van-een.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...