maandag 22 april 2013

Crochet flower power #3

Ik heb dit weekend de bloemetjes
van valerie gehaakt. Zo leuk om te doen.
En natuurlijk de enveloppen gevuld
voor de winnaars van de give away.
 Ik kreeg ook nog een berichtje van cindy van het blog
of ik zin had om met haar te swappen/snail mailen
Nou dat had ik wel,
dus daar gaat ook een envelop heen.
Ik ben geloof ik wel een goeie voor postnl
de laatste tijd.
 
Maar eerst bloemetje nummer 5.
 
De Dahlia.
 


En bloemetje nummer 6.
 
De Anjer.
 
 
Ik zag dat bloemetje nummer 7 er ook al weer op  staat.
Vanavond maar even proberen.
We gaan nu eerst lekker naar buiten
op naar het postkantoor :)
 
Liefs Berber



5 opmerkingen:

  1. knap gedaan Berber, ik ben gestopt met de bloemetjes. De anjer en de dahlia daar had ik geen zin meer in !

    fijne dag :-) aan het weer zal het niet liggen !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je gaat lekker meis mooi is ie ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die bloemen... en ben heel benieuwd naar je verrassing!!

    Grtjs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bloemetjes zijn stuk voor stuk prachtig, speciaal en echt wel duidelijk herkenbaar! Knap alweer Berber! En die snailmail is leuk, maar daar hou ik me voorlopig van weg want ook daar kruipt weer tijd in en ik heb er al zo weinig :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...