vrijdag 12 april 2013

Crochet flower power.

Weinig geblogd deze week
maar ik heb wel jullie blogs gelezen :)
Heb nog wel een paar kraamcadeautjes gehaakt
deze week ben ze alleen vergeten
om op de foto te zetten.
stom,stom,stom
 
Ook heb ik de bloemetjes van
valerie gehaakt.

 
Heel leuk om te doen.
Ik denk dat ik er ook een
slinger van ga maken.
Past mooi bij mijn raad je haaksel
doen jullie al mee???
Klik hier om naar
mijn give away te gaan.
 
En ik ben net even bij de drogist
geweest er heerst namelijk
de waterpokken in huize metsmaakgehaakt.
Zal mijn schatjes eens even lekker insmeren.
 
Alvast een heel fijn weekend!!
 
Liefs Berber

14 opmerkingen:

  1. aaaw beterschap!! Je bloemen zijn super mooi geworden!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef beterschap zeg..enne je bloemkes zijn erg leuk geworden♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Je bloemen zijn mooi, ik kan het niet helemaal bijbenen. Van het weekend maar proberen in te lopen :-)
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg die bloemen, toffe kleurtjes! Waterpokken...smeer ze maar goed in ja! :)
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap voor je kids. Ik vind je bloemen mooi! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwwwww sterkte met de waterpokken meis!!!!!

    Ik word zo vrolijk van al die leuke bloemkes overal hihihihi
    (ik moet zelf nog met de 1e beginnen hahahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere vrolijke blommetjes zijn het geworden! Beterschap met de waterpokkers!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap voor jullie!! En wat een leuke bloemetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurige bloemetjes, zat er ook aan te denken om de bloempjes te haken. Beterschap met al je patientjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beterschap en mooie bloemetjes.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap! En die bloempjes zijn heerlijk vrolijk. Leuk om ze overal in bloggersland te zijn verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor jullie, waterpokken kan vervelend zijn! Hele mooie bloemetjes maakte je Berber en een slinger ervan zal helemaal hip zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte met de kinders hun waterpokken, leuk hoor, je mooie bloemen, ik ben heel benieuwd welke er allemaal komen!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die bloemetjes♥ hé..;)
    Ben er ook mee bezig..;))
    Beterschap♥ met die waterpokken..;)
    Lieve Lentegroetjes♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...