dinsdag 2 april 2013

Frutsels voor koningsdag

Het is nou niet echt dat ik heel
erg koningsgezind ben.
Maar aangezien we in april
een nieuwe koning krijgen
moest ik daar toch wat voor maken.
 

Broches en tassenhangers/sleutelhangers.
Ik zou ook nog speldjes voor de dames maken
maar de bloemetjes waren te groot geworden.
Die heb ik dus nu maar op knijpers geplakt.
Dit idee heb ik gezien bij Vera van het blog
( nu alleen nog even bedenke wat
ik ermee ga doen haha )
 
 
De kroontjes voor de dametjes zijn nog in de maak.
 
Liefs Berber



14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties!! Ik heb er ook weinig mee, maar vind het bij andere wel leuk om voorbij te zien komen. Lief dat je even gelinkt hebt naar mijn blog! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Dit gaat helemaal goed komen op 30 april :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... zegt mijn dochter die naast me zit, die wil ik ook.... :-)
    Ze zijn ook leuk!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Koninginnedag dingetjes heb je gehaakt. Ziet er heel vrolijk uit. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik had er ook een aantal gemaakt en weet je ben ook niet echt konings gezind maar vind dit dan wel weer leuk

    lieve groet jenneke

    ze zijn leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeranje boooooven! Leve de kohooooning!
    Gaaf!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve de koningin,.. hoera, hoeraa, hoeraaa!! Tjonge als we nu niet in de stemming komen! Ik vind ze prachtig!

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super mooi!! Toch altijd wel weer leuk, dat 'oranje' gevoel! :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Berber om jullie oranje-gevoel te uiten!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt Berber, ja ik ben ook niet zo koninklijkgezind maar ja een kroning maak je niet alle dagen mee. Toen Koningin Beatrix gehuldigd werd toen was ik nog een klein meiske van 10 en ik vondt het toen een hele happening. Ik was wel bang voor de krakers hahah.
    En nu maken mijn kinderen dit ook mee. Ik ga over 14 dagen mijn Lente seizoen tafel/raam vervangen tot een Oranje seizoentafel. En ik denk dat ik ook van die bloemetjes ga haken wel leuk!
    Groetjes ut Ljouwert , Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...