vrijdag 5 april 2013

Give away

Wat een prachtige dag is het vandaag,
het zonnetje schijnt en het is ook niet
meer zo heel erg koud.
Zo de lente dan nu toch echt beginnen?

Het is wel weer eens tijd om wat weg te geven.
Kan jij raden wat ik aan het haken ben???

 
Onder de juiste antwoorden verloot
ik 3 verrassingspakketjes.

Hoe doe je mee:

Je bent volger van mijn blog.
Je raad het juiste antwoord.
Een linkje op je blog of facebook zou
leuk zijn maar hoeft niet.

Heb je al eens eerder iets gewonnen je
kan deze keer gewoon weer mee doen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Op dinsdag 16 april maak
ik de winnaars bekend.

Liefs berber

Psst ik geef 1 hint en dat is 30

34 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het misschien een mooie zonnebloem is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volgde je al een tijdje met blogloving, maar nu ook hier.
    Ben slecht in raden, een onderzetten of zo? Het is in ieder geval wel een vrolijk kleurtje!

    En hier is het weer nog steeds zuur, koud, veel wind, en geen zonnetje te bespeuren :-(

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pannenlap? Haha waarschijnlijk zit ik er helemaal naast en wordt het iets bijzonders als een gehaakt rokje ofzo. Het kleurtje is in ieder geval erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ik denk dat je een omslagdoek aan het maken bent, kun je ondanks de kou toch buiten van de lente genieten, nog wel even wachten hoor maar over een week of twee wordt het vast genieten!!!
    Doe ik nu achter het glas in het zonnetje!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmmm linken doe ik natuurlijk wel :-)
    het is geel...
    en het is rond...
    een zonnehoed :-)
    liefs, ellen
    en ow ja zon ?????????????hier niet jammergenoeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ikdenk dat ik het weet:) het is zo'n bijtje!!! Die je al een keertje hebt gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk dat het iets met koning(innen) dag te maken heeft aangezien die 30....maar ja dan wat he......ehmmmmmmmm het word een vlinder ha ha ha ah

    lieve groet enne kei leuk dat gokken

    jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee niks met koningsdag maar dat had zomaar gekund
      Wat zou die 30 dan betekenen ;)

      Verwijderen
  8. Hier ben ik zo slecht in, haha! Ga het toch proberen! Een tafelkleed! :p

    Leuk bedacht, wel moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JIJ word 30 ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stttt 17 april vandaar ook de give away. Maar de vraag blijft wat ben ik aan het haken

      Verwijderen
  10. Afgelopen dagen was hier wel zon, maar vandaag helaas niet. Misschien ben je een zon aan het haken.

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geel fleurig kussen misschien ?

    groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pfff lastig zeg!!! Ik denk een verjaardagsslinger... (gok ook maar wat).

    Wel grappig zo!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een poncho van 30 bloemen?
    Ben al volger via bloglovin ;-)

    Leuk hoor zo'n raadsel. Ben heel benieuwd!

    Groetjes, Emilie
    AtelierEem)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als het niet rond was, zou ik zeggen een slinger voor je verjaardag :-) Maar het is wel rond. Hmmmm. Laat ik dan maar gokken op een poef!

    Groetjes,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een kussen voor je dertigste verjaardag.
    Ben erg benieuwd.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zou ook een oranje hoed of bloem kunnen zijn voor koninginnedag....
    Ik ben je nieuwe volger. Ik heb jaren in Leeuwarden gewoond maar ben 13 jaar geleden verhuisd naar Twente.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha wat leuk zo!! Ik ga voor een verjaardags vlagje die je aan het haken bent voor een mooie slinger!!

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een vlaggetjeslijn voor je verjaardag! En dit is een detail! Iig erg leuke kleur! Ben benieuwd naar t grote plaatje. Enne.. Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pfff, moeilijk hoor. Een hoes voor over je taartdoos (zo'n ronde, van tupperware oid).
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat spannend, een hoedje of mutsje voor de 'oude'koninginnedag.
    Ik zie namelijk ook de sjaal hangen van dezelfde wol bij je blogjes die eronder staan.

    Ik heb het vast goed, voel het aan mijn water!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je word 30 jaar en je verwend jezelf met een leuk kussenhoesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik denk dat je 30 vlaggetjes aan het haken bent voor een slinger voor je 30ste verjaardag. groetjes en een zonnige zondag Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hee..wat spannend, ik wil ook wel graag een gokje wagen!!...al maak je het niet makkelijk:-)) ik uhmm gok op een bloemenslinger! Omdat je bijna jarig bent, is het vast iets feestelijks! Ik volgde jou dus al kwam ik tot de ontdekking...LOL..Ik ga een linkje zetten op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhhhh geen idee hahahaha ik denk een vestje,balero iets in die richting. Wel ontzettend leuk dit................. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Owwwww .... zijn het zonnige onderzetters????
    Wat moeilijk hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    pillow?
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...