dinsdag 23 april 2013

Leuke post!!

Vandaag vielen er twee mooie
enveloppen door de brievenbus.
Mijn oudste dochter kwam er vol trots mee aan zetten
en we hebben ze samen eens even open gemaakt.
 
De eerste was van Moos bij haar won ik een give away.
 


Een mooie broche voor k(r)oningsdag en hartjes.
De broche gaat vrijdag op naar de kinderdisco
waar ik vrijwilliger ben. Deze staat namelijk in het teken
van de nieuwe koning.
 
En de tweede envelop was van cindy 
Wij hadden afgesproken om te swappen/snail mailen
Het zat al heel mooi verpakt echt een feestje om
open te maken.
 

 
Hier zat in:
gehaakte bloemetjes, een vlinder, vilten hartje,
lekker thee en een mooie haarspeld
een zelf geknutseld hartje en heel veel mooie plaatjes.
Ik ben er super blij mee heel erg bedankt.
Wil je ook eens met mij snail mailen/ swappen??
Klik dan hier en laat een berichtje achter.
 
Oja en voor dat ik het vergeet.
Vorige week kreeg ik ook nog hele
lieve verjaardagspost van jenneke en hester
 
 
Dames heel erg bedankt voor de hele
lieve en mooie spulletjes.
 
Liefs Berber
 


9 opmerkingen:

  1. Lekker verwend hoor. Geniet ervan!! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke post, ik hou ervan, leuk hé met je dochter samen open maken, dan wordt het onder je handen weggehaald!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent echt heerlijk verwend, zo leuk heh?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post heb je gehad!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, om zulke post te krijgen!!

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veeeeeeeeel plezier met in de disco meis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke post allemaal meissssss geniet ervan ( en je meiden ook hihi)

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo plezant om al die leuke give aways te versturen en te ontvangen, al die toffe zelfgemaakte spulletjes met liefde gemaakt :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...