zondag 28 april 2013

Sjaal / omslagdoek

Zo hij is eindelijk klaar mijn lekkere
warme omslagdoek/ sjaal.
Had nog allemaal restjes turquoise
liggen van drops en nog een paar
bolletjes donker paars.
And I love it!!
 
 
Ik zie mezelf nu al zitten op een
mooie zomeravond wijntje erbij,
kaarsjes aan..
 
 
En als het koud is in de winter
als een lekkere warme sjaal.
 
 
En psst ik heb er ook eentje voor mijn
moeder gemaakt.
Maar die laat ik pas na moederdag zien.
 
Het patroon voor de omslagdoek vond ik
op ravelry.
En ik ga er zeker weten nog wel eens een paar
maken, ook een prima manier om
restjes op te maken.
 
 
Liefs Berber
 
 



 
 
 
 
 
 


19 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Leuk patroon om te haken hé? ik ben er ook aan bezig haakt lekker weg vind ik. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!!!!!
    Mooie kleur ook..!

    Een fijne week alvast,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow.. erg mooi geworden!! leuke kleurencombi..
    zoveel van 1 kleur en garensoort noem ik geen restje hoor ahahahah
    een restje bij mij is net genoeg om een bloemetje mee te haken! of in elk geval een randje van een bloemetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ge-wel-dig ook de kleurencombi!
    veel plezier ermee
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig mooi, helemaal super! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, ik ben ook bezig alleen dan in felroze :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke sjaal! Daar ga je vast een hoop plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Berber!
    Super mooi gemaakt en zo mooi van kleur. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi!!! En wat een geweldige kleuren voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet mijn kleur, maar daarom niet minder mooi! Hij is prachtig geworden!

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n omslagdoek!
    En hij is mooi!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouww! Super! Daar heb je veel plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Berber, zo'n leuke fleurige sjaal in een mooi steekje, moet het nog meer zijn? En bovendien je restjes opgewerkt! Heel geslaagd project alweer moet ik zeggen.
    En je mama zal in de wolken zijn, zeker weten :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, supermooi!
    Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt ook heel leuk in de sjaal.

    p.s. je hebt er een volger bij ;)

    groetjes, www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi!!!!!! Knappe kleuren combinatie ook!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...