maandag 8 april 2013

Ta-dahhhh

Een tijdje terug blogde ik
dat ik nog een paar mooie
bollen stylecraft had gevonden.
( klik hier om naar het berichtje te gaan )
En daar dus een dekentje voor op de bank
van wilde gaan haken.
 
Vaak beginnen deze projecten bij
mij heel goed om vervolgens onafgemaakt
onderin een tas te eindigen.
Maar deze keer niet!
Ben ook best wel een
beetje trots op mezelf.
 
 
 
Hier ga ik vanavond lekker
even onder liggen met een
heerlijk kopje thee, tijdschrift
en een haakwerkje.
Was het maar vast 8 uur.
 
Liefs Berber
 
Oja je kan nog steeds mee doen met
mijn give away!!
Raad wat ik aan het haken ben


11 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Zijn hele lieve kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaid heb je gemaakt. Wat zal dat genieten worden op de bank. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie deken!
    lekker genieten vanavond!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelooflijk mooie plaid Berber, daar ga je nog veel plezier van hebben zo op de bank vanavond :) Met je give away wil ik graag meedoen, ik denk dat je een mandje haakt.... of zo....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha je ziet jezelf al op de bank onder het plaid lol
    heerlijk zwijmelen :-) is dan ook prachtig geworden !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi! Wat een geweldige kleuren!!

    Fijne avond! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je deken ziet er prachtig uit!
    Heerlijk om vanavond lekker onder je deken op de bank te nestelen :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely!! What a beautiful color combination ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zucht wat een mooooooooooooooooooooooie en......bevalt het met je kopje thee, tijdschriftje en haakwerkje?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow..ik vind het superknap hoor...zulke projecten zijn aan mij echt niet besteed! Ennn.....mag je er vanavond weer onder?:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat hoop ik wel. Maar ik zal er nog wel eentje bij moeten haken ben ik bang :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...