dinsdag 16 april 2013

Uitslag Give away

Als eerst wil ik iedereen bedanken voor
het meedoen met de give away.
Vond het heel erg leuk om al jullie reacties
te lezen had het jullie ook wel moeilijk gemaakt.
En alle nieuwe volgers welkom!!
 
Maar ja wat was ik nou aan het haken.
De tip was 30. Tja wat kan je daar nou mee.
Ik had in de reacties ook al aangegeven dat het
niet voor koningsdag is.
 
Ik zal jullie nu niet langer meer inspanning
houden ik ben namelijk morgen jarig :)
En wordt dan 30.
Vandaar ook de give away.
 
Ik was dus vlaggetjes aan het haken.

 
Het was ook wel heel moeilijk te zien.

 
 
 
Heb de slinger alvast opgehangen.
Lekker vrolijk dacht ik zo.
En kunnen jullie het resultaat ook even zien.
 
Er waren 5 die dit goed hadden.
En jullie krijgen allemaal een pakketje.
Wordt tenslotte ook maar 1 keer 30.
 
2. Syllys
3. Mootje88
4. JoJo
5. Maddy
 
Willen jullie je adres mailen naar info@metsmaakgehaakt.nl
Ik heb de pakketjes nog niet helemaal klaar
moet nog een paar dingetjes afmaken
maar met twee zieke dametjes gaat dat snel niet zo snel
Maar hou de brievenbus in de gaten.
 
Wil je deze vlaggetjes ook gaan haken
het patroon is van a la sascha.
 
Liefs Berber

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee voor een slinger. Gefeliciteerd voor de winnaressen. Berber, alvast een fijne verjaardag, en idd je wordt maar 1 keer 30!! HIHI!! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige slinger zeg ! Alvast gefeliciteerd (voordat ik het morgen vergeet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan gefeliciteerd aan alle winnaars en jij alvast voor je verjaardag!
    Fijne dag morgen en bedankt voor je weggever!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O..wauw, wat gaaf Berber!! Het was een 'wilde' gok, maar blijkbaar een goede..hahaha! Het zijn wel hele leuke vlaggetjes trouwens. Ik ga je gelijk even mailen en hartstikke bedankt voor het organiseren!!
    Natuurlijk alvast een héle fijne verjaardag gewenst morgen, mooie leeftijd 30! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, was ze al eens vaker tegenekomen die vlaggetjes, dat ik er niet opgekomen ben haha.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, en aan de winaressen van de give-away ook een proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jemig wat is ie gaaf zeg!!!!!!!!!! dank je wel voor de leuke kans enne alle winnaars een dikke feliesss

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joepie!! Heb je gemaild...

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, dan had ik het eigenlijk toch moeten herkennen! Maar nee hoor :p.... Wat zijn ze leuk!

    Alvast een hele fijne verjaardag!
    Groetjes Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jippieeee!!! Mijn gokje was goed!!! En wat is je slinger mooi geworden!!!!

    Alvast een fijne verjaardag!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yes ik heb goed gegokt. Wat een mooie vlag is het zeg. Ik ga zo kijken bij A La Sascha. Enne van harte gefliciteerd met je 30ste verjaardag en een hele leuke dag. Ik ben aanstaande maandag jarig maar ik wordt ietsje( nou ja ietsje?) ouder. Maar ik kan het getal van mijn leeftijd dit jaar wel mooi omdraaien zondedr dat het veranderd. Groetjes en ik mail je effe. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, wat een ontzettend leuke slinger zeg! Die ga ik misschien ook wel eens maken (uhm... dat komt op m'n ellenlange to-do lijstje dan geloof ik... ;)
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof de slinger! Alvast gefeliciteerd en veel beterschap voor de dametjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke slinger, had ik nooit geraden! Je hebt alvast voor mooie versiering voor jezelf gezorgd en je doet een give away voor je verjaardag, geweldig! Alvast gefeliciteerd!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. winnaars gefeliciteerd!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meiden gefeliciteerd!!!!

    Enne Berber .... een hele fijne verjaardag meis!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi die vlaggetjes! Gefeliciteerd!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi! De giveaway enveloppe met allerlei leuke spulletjes is ontvangen! Dankjewel! Eeg leuk!! En best snel voor een druk bezette dertiger met 2 zieke meiden! Top! Ga t na eten op mijn gemakje eens even allemaal bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...