donderdag 2 mei 2013

Leuke post

Ik ben gister en vandaag enorm
verwend met leuke post.
 
Gister kreeg ik post van
koning bjorn-lex en koningin anne-maxima
van het blog boel in love
Ik had een vraag van hun quiz goed
beantwoord en heb daarom een hele mooie poottekening
van hun ontvangen.

 
En dit was alleen nog maar de envelop.
 
 
Heel erg lief!! Dank je wel
Daar gaan we een mooi plaatsje voor zoeken.
 
En vandaag kreeg ik post van Christa van
het blog sovinacreaties 
We hadden afgesproken om te snailmailen en moeten
jullie eens kijken wat ik van haar gekregen heb.
 

Een feestje om open te maken!
 

 
Doosje met spelden, hoesje voor mijn telefoon,
sleutelhanger, lief bloemetje,hartje, kraaltjes,
stofjes, leuke kaartjes en bling bling knutsel spulletjes
Heel erg bedankt hiervoor, vind het hartstikke leuk.
Jouw envelop is bijna klaar hoor!
 
En de tweede envelop die door de brievenbus viel
kwam helemaal uit Amerika.
Van elise van het blog gewoon elise
Elise en ik zijn erachter gekomen dat we hier in Nederland vlakbij
elkaar wonen en inderdaad als je terug bent en de boel op orde hebt
moeten we maar eens koffie gaan drinken.
 
En kijk eens wat ik van haar kreeg:
 
 
En wat zou er in zitten?

 
Knoopjes, stickers, kraaltjes, magneetjes,
sleutelhanger, bloemenzaadjes, potlood,
cadeautasje, zelfgemaakte labeltjes,
Heel erg bedankt hiervoor!! Super leuk.
 
Ik zou zeggen neem eens een kijkje op deze
dames hun blog dat is zeker de moeite waard.
 
Wil je ook eens met mij snailmailen
klik dan hier en laat een berichtje achter.
 
Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Je bent echt weer in de prijzen gevallen bij de post Berber! Leuk, leuk om te ontvangen en te bedenken wat je er allemaal mee kan doen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk wat een verwennerij allemaal even lief leuk en mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke post en wat heb je een mooie omslagdoek gemaakt. Ik heb het linkje al even opgeslagen maar wat voor wol heb je gebruikt en hoeveel bollen? Ik hoor graag van je. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha fijn dat het is aangekomen!! En nog veel meer post!! Zo leuk om allemaal te ontvangen hè?? Geniet ervan!

    Liefs Elise

    En die koffie gaan we zeker doen!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh en die thee die je stuurde is echt heerlijk!!! Al 2 zakjes gebruikt, vandaag zal de derde ook wel op gaan!!

      Verwijderen
  5. Owwwwwww wat een heerlijke geniet post meis!!!!
    Zit gewoon met te genieten hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke post allemaal!!! :D
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kijk dt is genieten zoveel leuke post en wij genieten lekker met je mee
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gedaan, leuk dat je met de Kwizzzzz meedeed! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...