vrijdag 24 mei 2013

Matroesjka

Ik kwam dit leuke patroontje
tegen op internet en ik moest
deze matroesjka maken.
Kon ik meteen weer oefenen met mijn
borduurskills en ik moet zeggen
dat het me steeds beter af gaat.

 
Voel me gelukkig weer wat beter en heb nog wel een
paar dingetjes afgemaakt.
Zoals dit telefoonhoesje

 
 
Verder had ik op verzoek nog drie
van deze vogeltjes gehaakt.
De kussens vorderen gestaagd.
 
En hou mijn blog in de gaten
want bij 200 volgers
ga ik weer een give away organiseren.
 
Goed weekend iedereen!
 
Liefs Berber


11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!

    Fijn dat je je wat beter voelt!

    Jij ook een fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Je hebt weer mooie creaties neergezet.
    Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, nu maar hopen op een zonnetje, dat doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingetjes heb je weer gehaakt en afgemaakt. Een heel fijn weekend, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer beter bent Berber! Je hebt weer heel mooie dingen gemaakt, de matroesjka en het telefoonhoesje zijn heel leuk en mooie kleurtjes! De kussens geraken ook wel af, doe maar rustigaan.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het weer beter gaat en wat een geweldige matroesjka
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! En wat is dat uiltje schattig!!!
    Heel fijn weekend :) liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh wat een dotje die Matroesjka!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél mooi! Fijne kleurencombinatie!

    Groetjes, Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...